IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Styrkekramar till dig vi får ses snart och tanka energi från varandra
Kram
Måste fråga er kloka, dagarna innan mens får jag ofta som ÄL-sekret, är det vanligt eller?
Enya, min fina hjälte! Grattis till bra resultat. Njut nu ordentligt och ta hand om er
Ego, sitter på ett hotellrum och har just ätit framför datorn. Just nu skulle jag önska att jag inte var på tjänsteresa utan hemma med min man och fick lite tröst. Det kommer fortfarande lite blod på pappret men syndafloden har inte satt igång än. Men min kropp signalerar att den är på väg. Börjar misströsta. Vet inte om jag orkar och om det är någon idé med en IVF i Danmark. Mina ägg verkar ju helt kassa. Har panik över min ålder och att tiden bara flyger iväg. Kanske ÄD är enda utvägen, men var börjar man? Jag är så dåligt insatt, har liksom hela tiden skjutit det ifrån mig, har inte kunnat ta in det. Är fortfarande skeptisk till de baltiska länderna. Panik, har inte tid att vela jag vet!!!! Ursäkte mitt sluddrande men jag har ingen att prata med så ni blir mitt bollplank.
Kram på er allesammans
Jag som ni alla vet så gick det åt pipsvängen den här gången också
Har varit på tjänsteresa och var tvungen att vara som vanligt även som det var svårt. Testade och det blev såklart jätte mycket MINUS. Måste samla ihop mig och se hur vi ska gå vidare, jag vet inte om det är ngn idé att fortsätta. Jag tror mina ägg är totalt värdelösa tyvärr.
Kram kram
Zin, tack söta för dina fina ord. Vi har inte bestämt än hur vi ska gå vidare.
Ang åldrande så har jag märkt att både mitt ansikte och händer har fått tydliga ålderstecken som fler fina linjer i ansiktet o mörka fläckar på händerna. Jag har tidigare hört att jag ser yngre ut än min ålder men så är det inte längre det ser jag t.o.m. själv när jag tittar i spegeln .
Hej alla söta vänner! Har varit på landet och tagit igen mig, såååå skönt!!! Min mens var så skum denna gång, kom liksom aldrig igång. Små skvätte fem dagar, så har jag inte haft tidigare. Testade i lördags med testet vi fick på kliniken o det var som väntar minus. Min man och jag har inte hunnit prata om hur vi ska gå vidare än. Men vi har ju inte direkt tid att vänta......
Kalimero, här är i sånt fall ytterligare en vanvettig galning
Tjorven finaste, skickar en stor stor kram. Din doktor är makalöst fin, det är inte många som tar sig tid o ringer. Det var så mysigt å ses igår, dock skulle jag gärna ses snart igen o prata mer om ÄD. Vi kanske ska göra det när vi forskat lite o byta fakta o info. Kram vännen