• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Vilken härlig lördagsmorgon det är!! Skall snart ta mig ut på en höstpromenad! Det är en vecka sedan vårt snabba besök i Danmark! Känner inte ngt speciellt, om jag anstränger mig kanske lite svullna bröst men det beror nog mest på proggisarna. Det är väl bara vänta o se helt enkelt. Jag åker på tjänsteresa i slutet av veckan så vi får väl se om mensen dyker upp då eller inte.

Sköt om er alla fina här!!! Kram

• myran6801

Kalimero, låter häligt med shopping i London. Jag har också använt mig av tröstshopping, men det fick bli här hemma. Vi kanske stöter på varandra på Arlanda, jag ska på tjänsteresa i slutet av veckan.

• myran6801

Turild, blir så varm i hjärtat  när jag läser dina rader. Så oerhört glad för din och din mans skulle, underbart att ni snart är föräldrar. Kram vännen

• myran6801

Kattennizze, sååå underbart att det går bra för dig o spännande att du snart är trebarnsmamma!!!! Kram

• myran6801

Inanna, stackars dig att vara mitt i en livskris o samtidigt börja behandling. Var och en är ju jobbig i sig. Hoppas du känner att du kan få stöd av oss här! Angående din dos är det i mina ögon ingen hästdos jag har fått 450 menopur vid tre av mina fem försök! Kram

• myran6801

Inanna, ja vi 43are har ju inte mkt tid på oss så jag förstår verkligen din stress! Jag känner likadant vilket jag förstår inte är någon tröst! Kram vännen

• myran6801

Har alla de vanliga innan mensen känningarna o tecknen så jag misstänker att enda anledningen till att den inte dykt upp än är proggisarna.

• myran6801

Blir så trött, idag kom spottings så det är väl bara att invänta syndafloden. Man känner verkligen igen sin kropps signaler vid det här laget. Just nu väldigt nedstämd och vet inte hur och om vi orkar kämpa vidare. Är det någon idé alls undrar jag. Ska iväg ett par dagar på tjänsteresa, skulle helst vilja vara hemma bara, GråterGråter

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?