• myran6801

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Maryhe skrev 2011-10-20 09:57:42 följande:
    Jag förstår att det måste vara hemskt jobbigt att behöva ta ett  beslut att bryta IVF:en. Hoppas innerligt att det går vägen nu. Kram {#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Tack tack. Önskar jag var i Italien istället och fick en lika fin behandling som du vännen! Men nu är det som det är. Ibland tror jag att jag är dum i huvudet som inte bara ger upp och njuter av livet som det är. Utan barn. Men nej det går inte jag har en sådan stor önskan.
  • myran6801

Har precis kommit hem från vår snabbvisit i DK. Allt gick med rasande fart och det var Svend himself som tog hand om oss. Jag hann fråga honom om mitt dåliga resultat kunde bero på att jag börjar med sprutorna för sent. Han frågade då om hur långa cykler jag har o så sa han att nästa gång ska jag göra crash Ivf. Sen rusade han iväg till nästa patient! Undrar varför han inte ordinerade det denna gång? I övrigt bara positiv till CFC. Träffade Kalimero både på planet o sen på kliniken oxå. Kram alla

• myran6801

Vet inte riktigt men det står om det på deras hemsida. Jag fick med mig ett info som jag ska lämna till min Gyn om hur det går till.

• myran6801

Slemmis, priset för Ivf är 17500 dkr o ja de är inte så åldersgixerade. Gräns är 46 år och att man har regelbunden mens.

• myran6801

För mig är det åldern och svenska klinikers motstånd mot en gamling som jag som gör att vi vänt oss till DK. Självklart hade jag gärna fått hjälp här! Det blir ju absolut inte billigt i DK med resor, eventuell övernattning (men man hinner faktiskt fram i tbx fr Stockholm över dagen) och vul på hemmaplan.

• myran6801

Söte, lycka till imorgon. Berätta gärna mer om hur din behandling ser ut. Går du på en privat klinik i Norge? Har du verkligen hunnit med 10 behandlingar i år?

• myran6801

Tjorven söta, du ska se att det kommer gå bra. Det behövs bara 1 guldägg. Denna gång har din kropp koncentrerat sig på kvalitet framför kvantitet. Som du själv säger "trägen vinner". Kram

• myran6801

Söte, du är tuff som orkat med så många behandlingar på drygt ett år. Tycker du gör helt rätt som nu vilar dig både fysiskt o psykiskt! Lycka till hos doktorn idag.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?