IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Mamma Gås
Det finns en bok som heter "Barnen som aldrig blev" av Sigbritt Erland Netterfors som innehåller jättemånga gråtframkallande dikter.
Vet inte om det är ngt som får användas men iaf.
Mamma Gås
Det finns en bok som heter "Barnen som aldrig blev" av Sigbritt Erland Netterfors som innehåller jättemånga gråtframkallande dikter.
Vet inte om det är ngt som får användas men iaf.
Slemmis
Grattis till superbra resultat på ÄP
Tuva
Håller tummarna för att dina blåsor ska växa ikapp tillsammans.
Nu till en superlöjlig fråga från en nojjig tjorv utan ngn som helst sunt förnuft.
Funderar på om ni tror att det är farligt att flyga innan v12?
Tänkte flyga upp till mina föräldrar i norr och min mamma frågade om jag verkligen skulle flyga innan v 12 pga att trycket ökar i kroppen.
Grannens dotter hade tydligen gjort ivf och då hade de sagt att hon skulle undvika flygresor innan v 12. Kan det verkligen stämma??????
Tack Pp
Är ju bara så nojjig nu när detta mirakel som inte skulle kunna hända har inträffat
Vill ju inte begränsa mitt liv men vill samtidigt inte äventyra ngt
Ja Inanna
Eftersom mitt Amh sjunker och nio Ivf misslyckats så tyckte läkarna att det inte var ngn ide längre så de ställde oss i ÄD kö
Vi står dessutom i adoptionskö oxå för blir det inte biobarn så blir det iaf barn
Zin
Grattis till fantastiskt resultat
Nu är det ju full fest i värmeskåpet
Slemmis
Det är klart att du ska bli ruvare imorgon
Slowstarters som kommer på upploppet och kör om de andra
Slemmis
Stort grattis till tvillingruvning
Zin
Ser framemot rapport från ET
Kommer ni att begära två tillbaka eller nöjer ni er med ett?
Myran
Jag har ju DHEA som du kan få av mig
Du kan ju ta en lägre dos
Har för övrigt en förpackning puregon över om det är ngn som behöver
Tänker på er som går utomlands om ni inte får det på högkostnadsskyddet
Tack myran
Det är nu bestämt att mannen ska läggas in på KI för att få utredningarna gjorda asap
Väntetiden annars är 2-7 månader och det GÅR helt enkelt inte eftersom han blir sämre
Nu väntar vi bara på NÄR han ska läggas in
Antagligen blir det nästa vecka