• tjorven01

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Åhhhh Anne
    Du har så klart mina tummar oxå
    Önskar sååååå att du ska få bebis igen snart
    Även om inte något kan fylla den enorma förlust ni gått igenom

• tjorven01

Ha ha

Här är en till som nojjar över Alvedon
    Har ont i huvudet men vågar inte ta ngt så länge det inte är absolut nödvändigt

Ville bara kolla återigen om det är ngn som behöver mediciner?
    Jag har menopur fostimon puregon orgalutran lutinus crinone progynon och pregnyl hemma om det skulle vara ngn som behöver ngt
    Tänker på er som går utomlands?
    Inboxa mig i så fall

• tjorven01

Men slemmis 
    Det låter ju helt fantastiskt
    Jag testade själv helt blankt alltså negativt 12 dagar efter ÄL men en vecka senare fanns det ett jättetydligt streck.
    Två streck är två streck och det är ff tidigt
    Nu håller vi alla tummar för att det tjockar på sig ordentligt tills det faktiskt blir riktig TD :)  

2012 ska bli ett bättre år
  • tjorven01

Slemmis
    Jag hade mensvärk hela den veckan jag gick och väntade på mensen som aldrig dök upp.
    När jag var en vecka sen tog jag ett nytt test och där fanns tydligt två streck.
    Kan tillägga att det första testet jag tog alltså minst 10dagar efter befruktning dessutom var ett testa tidigt test som skulle ge utslag redan en vecka efter befruktning
    Jag tror att du är GRAVID!!!!!!! 

• tjorven01

En svag svag skugga 
    Men dessutom mensvärk0molvärk
    min brors fru fick inte plus förrän 18 dagar efter ÄL och det gick ju bra hela vägen
    Alla tummar för dig/er  

• tjorven01

Tuva
    Håller mig lite i bakgrunden men du har mina tummar
    Och det kan absolut ta ett tag innan testen visar plus
    Själv testade jag på dagen för beräknad mens och det var inte tillstymmelse för streck
    Det var dessutom ett testa tidigt test som ska kunna visa redan en vecka efter befruktning
    Jag testade om först en v senare och då fanns det två tydliga streck
    Så sitt lugnt i båten
    Jag tror på dig

• tjorven01

Men vad är det jag läser Zin?????
    Usch vad trist men du med ditt resultat från senaste ÄP och lite justeringar av immunbeh så är det bara en tidsfråga

Hitcher
    Sluta genast att anklaga dig själv
    Det är INTE ditt fel
    Vi rår inte på det som sker och oavsett alla teorier om immunbeh så kan det faktiskt vara så att det inte var ett friskt embryo
    Själv har jag precis gått in i v 11 och tankarna på mf finns ständigt där men jag har bestämt mig för att om det sker så ska jag försöka (jag vet att det inte är lätt) tänka på att jag inte mister ett friskt barn
    Men hur som helst
    Det är INTE ditt fel

Viktoria
    Håller tummarna för din lilla protoflax

• tjorven01

Ang DHEA så ville jag bara tipsa om DHEA.com
    De höjde mina DHEA nivåer rejält medan de från biovea inte gav ett smack
    Dessutom så pajade magen av dem och jag hamnade på akuten med vätskedropp

Men ni har säkert redan koll på era piller

• tjorven01

Vi4 lycka till idag

Germany
    Jag fick mitt bästa resultat någonsin när jag började spruta på dag 1
    Det kan visserligen vara slumpen
    Det vet man aldrig men oavsett så måste du blöda ordentligt innan du börjar spruta
    En gång började jag istället för tidigt då jag bara hade börjat småskvätta och det resulterade istället i katastrofalt resultat
    Detta gjorde jag för att jag nog VILLE att det skulle vara på dag ett istället för dag tre som gav mig sämre resultat och jag fick inte börja de två nästkommande dagarna
    Så bara du blöder ordentligt på dag 1 så ska det inte vara några problem
    Lycka till!!!!

Någon frågade om hur det var med tull när man beställde från DHEA.com
    Det är ju naturligtvis bättre om man kan få det på recept här i Sverige men jag åt det innan det ens fanns i dessa sammanhang
    Jag visste dock att mina DHEA nivåer var för låga och tog det i samråd med min läkare
    De skickas i ett tunt kuvert väldigt fint förpackade just för att INTE upptäckas av tullen
    De vet om att det i många länder är olagligt och de tre gånger jag har beställt har det gått utmärkt

Maryhe härligt att du fått en sån bra läkare
    Har medicinerna kommit fram?

• tjorven01

Åhhhh Enya tårarna bara sprutar när jag läser om er solskenshistoria
    Njuuuut är så fantastiskt glad för er skull

Kramar 

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?