IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Åhhhh Anne
Du har så klart mina tummar oxå
Önskar sååååå att du ska få bebis igen snart
Även om inte något kan fylla den enorma förlust ni gått igenom
Åhhhh Anne
Du har så klart mina tummar oxå
Önskar sååååå att du ska få bebis igen snart
Även om inte något kan fylla den enorma förlust ni gått igenom
Ha ha
Här är en till som nojjar över Alvedon
Har ont i huvudet men vågar inte ta ngt så länge det inte är absolut nödvändigt
Ville bara kolla återigen om det är ngn som behöver mediciner?
Jag har menopur fostimon puregon orgalutran lutinus crinone progynon och pregnyl hemma om det skulle vara ngn som behöver ngt
Tänker på er som går utomlands?
Inboxa mig i så fall
Men slemmis
Det låter ju helt fantastiskt
Jag testade själv helt blankt alltså negativt 12 dagar efter ÄL men en vecka senare fanns det ett jättetydligt streck.
Två streck är två streck och det är ff tidigt
Nu håller vi alla tummar för att det tjockar på sig ordentligt tills det faktiskt blir riktig TD :)
Slemmis
Jag hade mensvärk hela den veckan jag gick och väntade på mensen som aldrig dök upp.
När jag var en vecka sen tog jag ett nytt test och där fanns tydligt två streck.
Kan tillägga att det första testet jag tog alltså minst 10dagar efter befruktning dessutom var ett testa tidigt test som skulle ge utslag redan en vecka efter befruktning
Jag tror att du är GRAVID!!!!!!!
En svag svag skugga
Men dessutom mensvärk0molvärk
min brors fru fick inte plus förrän 18 dagar efter ÄL och det gick ju bra hela vägen
Alla tummar för dig/er
Tuva
Håller mig lite i bakgrunden men du har mina tummar
Och det kan absolut ta ett tag innan testen visar plus
Själv testade jag på dagen för beräknad mens och det var inte tillstymmelse för streck
Det var dessutom ett testa tidigt test som ska kunna visa redan en vecka efter befruktning
Jag testade om först en v senare och då fanns det två tydliga streck
Så sitt lugnt i båten
Jag tror på dig
Men vad är det jag läser Zin?????
Usch vad trist men du med ditt resultat från senaste ÄP och lite justeringar av immunbeh så är det bara en tidsfråga
Hitcher
Sluta genast att anklaga dig själv
Det är INTE ditt fel
Vi rår inte på det som sker och oavsett alla teorier om immunbeh så kan det faktiskt vara så att det inte var ett friskt embryo
Själv har jag precis gått in i v 11 och tankarna på mf finns ständigt där men jag har bestämt mig för att om det sker så ska jag försöka (jag vet att det inte är lätt) tänka på att jag inte mister ett friskt barn
Men hur som helst
Det är INTE ditt fel
Viktoria
Håller tummarna för din lilla protoflax
Ang DHEA så ville jag bara tipsa om DHEA.com
De höjde mina DHEA nivåer rejält medan de från biovea inte gav ett smack
Dessutom så pajade magen av dem och jag hamnade på akuten med vätskedropp
Men ni har säkert redan koll på era piller
Vi4 lycka till idag
Germany
Jag fick mitt bästa resultat någonsin när jag började spruta på dag 1
Det kan visserligen vara slumpen
Det vet man aldrig men oavsett så måste du blöda ordentligt innan du börjar spruta
En gång började jag istället för tidigt då jag bara hade börjat småskvätta och det resulterade istället i katastrofalt resultat
Detta gjorde jag för att jag nog VILLE att det skulle vara på dag ett istället för dag tre som gav mig sämre resultat och jag fick inte börja de två nästkommande dagarna
Så bara du blöder ordentligt på dag 1 så ska det inte vara några problem
Lycka till!!!!
Någon frågade om hur det var med tull när man beställde från DHEA.com
Det är ju naturligtvis bättre om man kan få det på recept här i Sverige men jag åt det innan det ens fanns i dessa sammanhang
Jag visste dock att mina DHEA nivåer var för låga och tog det i samråd med min läkare
De skickas i ett tunt kuvert väldigt fint förpackade just för att INTE upptäckas av tullen
De vet om att det i många länder är olagligt och de tre gånger jag har beställt har det gått utmärkt
Maryhe härligt att du fått en sån bra läkare
Har medicinerna kommit fram?
Åhhhh Enya tårarna bara sprutar när jag läser om er solskenshistoria
Njuuuut är så fantastiskt glad för er skull
Kramar