IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Linköping
Alla tummar för er idag!!!!!!!
Linköping
Alla tummar för er idag!!!!!!!
Cice
Jag blev naturligt gravid tre mån efter Pennys hysto och då hade vi nio misslyckade Ivf bakom oss
Bengalen
Det är rätt stark antibiotika man får så det kan nog vara bra att avvakta en månad skulle jag säga
Dessutom sa Penny åt mig att det kan ta ett tag innan kroppen är mottaglig för ett embryo efter beh
Tack söta miss B
Vi tror på stress så länge men ska nog försöka ta utredningen utomlands även i det fallet oxå
Vill framförallt få till en Borreliautredning i Tyskland men som sagt än så länge försöker vi tro på stress och att det ska läka med semester vila och terapi i höst men han blir bara sämre och sämre
Kram
Tack ALLA söta tjejjer för att ni tänker på och stöttar oss så
Ska kolla upp kliniker i norge oxå men har för mig att man måste vara skriven där för att kunna få vård och att det inte funkar med betalning men vem vet
Vi funderar faktiskt på att självmedicinera efter tyska läkares protokoll
I Spanien säljer ju apoteken antibiotika över disk :D
Zin you go girl
Tänk vad häftigt med positivt gravtest till semestern
Jag tror stenhårt på er :)
Tack Cice söta du
Vi åker själv till Barcelona så det löser sig men tack ändå
Vi4
Funderar på om du inte skulle kunna få någon att testa ditt S-DHEAS värde
Det kanske är så att
Ditt värde redan ligger bra och att symptomen kanske kommer av för höga värden
Jag åt själv DHEA i sex månader men mina värden var ju dåliga från början och med medicinerna hamnade jag precis i mitten på referensvärdet
Hade inga biverkningar alls
Du kanske kunde fråga och om inte annat
Sötaste Myran
Ingen brådska alls
Hur har det gått med proverna?
Myran
Självklart hålls det tummar hårt
Själv har vi fått mera strul på halsen och det känns på allvar som att summan av elände är konstant
Idag har mannen varit bättre i benet för första gången på två månader bara för att jag på Apoteket fick veta att min IVIG medicin nu inte distribueras längre
De andra medicinerna med samma verksamma ämne är dubbelt så dyra vilket innebär att det skulle kosta mig 40000kr i månaden i 16 v till alltså 160000kr vilket vi inte har
Så nu får vi hålla tummarna att mina nk-celler inte äter upp bebis då de inte riktigt vill sjunka med IL
Har ju sagt att jag hellre förlorar bebis än man men nu i v 17 vill jag ju behålla båda
Snacka om att gapa
Förlåt
Var bara tvungen att avreagera mig
Har bara fått 100 IL för ca 4 veckor sedan då jag alltid fått IVIG istället eftersom min kropp svarar bättre på det
Ska ta clexane till v 31
Linköping
Styrkekramar till dig
Men såååååå skönt med nya planer och nytt upplägg
Det är helt enkelt skillnad på svenska kliniker och CFC
Zin
Jo det får duga det måste ju vara bättre än inget alls och det verkar kunna hålla nere mina andra nk-celler förutom just cd56 och jag har för mig att Dr G brukar lägga ihop summan av cd19 och cd56
Hoppas han tror att IL hjälper
Annars har vi ytterligare tuffa månader framför oss av oro
Fick precis veta av doc att det är av största vikt att jag får IVIG NU!!!!!!!
Enl honom så finns det inget alternativ
Kollade ALLA apotek igår och det är tyvärr slut
Inte ens tillverkaren har någon info om NÄR det kommer att komma in igen då det handlar om blodplasma och tillgången på donatorer
I annat fall menade han att min risk för missfall nu är mycket högre så jag vet inte vad jag ska ta mig till
Känner bara att jag inte orkar vill ha ett så här sent missfall och när man läser på så sjunker ju faktiskt mf risken bara med 65% efter v 12 vilket innebär att den ju alltid finns och kanske då just pga att nk-cellerna äter upp bebisen
Usch
Förlåt för detta neggiga inlägg men var bara tvungen att skriva av mig lite