IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?
Hittade den på ICA maxi, ICA kvantum hade den inte här men lätt att hitta säkert.
Lycka till!
Innan: Härligt nu gottar de in sej riktigt nu!!! TROR på detta försöket Innan, nu jäklar!!
Fjällsippa: härligt Fjällis!!!!! Hon klämde in mej med så gör hon inte med alla för jag fick ngt mess från en som fick vänta i 3 månader på tid liksom.
Våga tro nu!!!! Vet att jag läst några som idiotförklarat henne för det säkert inte hjälpte men sedan ändå blivit gravid inom 6 månader efter så att det händer första månaden kasnke inte är 100% i vår¨ålder men inom rimlig tid...något vi ju inte kännt innan..hoppas!!!
Zinfandeln: Gillar din humor menade jag ju...ööh!! Dtt humör är säkert toppen också
Fjällis: det tar bara en timme men se till att ha papper och penna redo för hon rabblar och hon skrev en lapp men var så glad jag hade antecknat också för hon skriver som en doktor hi,hi,hi!!
Jo barsk mamma men så trevlig ändå och kramar fick jag i slutet och man får ju verkligen hopp och sköterskan babblade om mentalträning som jag själv gör så vi dikuterade det så jag tänkte att om det inte hjälper så var det åtminstone en bra kick...min mage /tarmar mådde lite kasst efter antibiotikan= känslig där så man kan ta mjölksyretabletter från apoteket för att bättre behålla sin bakterieflora i tarmar och det hjälper även att hålla sådana bakterier borta läste jag som tog dem efter hela behandlingen för att få ordning på tarmarna igen.