• Enya70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Inanna Li skrev 2011-08-19 07:11:24 följande:
    Vad underbart att du har fler äggblåsor på gång än nånsin! Är så glad för din skull Hjärta! Den här gången ska det bara lyckas!
    Tack! Och för dig med hoppas jag verkligen Hjärta
  • Enya70
    turlid70 skrev 2011-08-19 07:28:02 följande:
    Vad roligt Enya! Jätte glad för din skul, det bäddar gott för nästa steg, håller tummarna stenhårt för er nu.
    Tack goa du {#emotions_dlg.flower}
  • Enya70
    Nu Syskon skrev 2011-08-19 07:56:19 följande:
    Kanon Enya!
    Håller tummarna för den bästa omgången någonsin

Själv fick jag mens i natt och imorrn börjar jag spruta Menopur.
    Tack!

Skönt med sprutstart för din del {#emotions_dlg.flower}
  • Enya70
    mbo skrev 2011-08-19 08:30:33 följande:
    Vad kul att höra enya70!!

Jag är glad att jag kunde glädja så många med ett gott skratt :) många endorfiner som släppts lös!
    Glad
  • Enya70
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-08-19 08:39:39 följande:
    God morgon. Har precis varit pa Sahlgrenska o lämnat spermaprovet...det gick jättebra. Är så impad att det fick med tanke pa mannens besvär. Nu är det bara att invanta läkaren...eller positivt gravtest....mår illa :-/
    Suveränt! Jag börjar tro att ni har ngt på G redan nu Drömmer
  • Enya70
    Fjällsippan skrev 2011-08-19 08:57:57 följande:
    Toppenbra - den här gången SKA det gå hela vägen!!!
    Det hoppas vi verkligen Drömmer
  • Enya70
    turlid70 skrev 2011-08-19 13:19:37 följande:
    Har ring och pratat med karolinska ang mitt blodprov förra vecka. Erytrocyt antikropparna i mitt blod har inte ökat än så länge. Jag är överlycklig, så att tårarna rinner. Nytt blodprov om dryggt en månad. Nu är det bara en vecka kvar till rutin UL och sen ska vi avslöja för mina barn, måste berätta till min chef också, snart blir det svårt att dölja magen, gick in i v 18 idag ju Solig.
    Åh så fantastiskt skönt! Jag är sååååååå glad för din skull. Äntligen kan du börja andas ut och njuta av din graviditet. Oj vad du är värd det. Många kramar till dig Solig
  • Enya70

Oj vad det skrivs härinne. Kul!

Ego-uppdatering: Var på VUL idag på sprutdag 10 och hade fortfarande massor och massor (för mig alltså Skrattande) med jämnstora blåsor. De vill dock dra det ngn dag extra då det gett bästa resultat på mig tidigare så det blir inte ÄP förrän onsdag. Hoppas på många ägg den här gången.

Mår faktiskt lite illa hela tiden nu de senaste dagarna. Ngn annan som gjort det under spruttiden (långa metoden). Jag själv har gjort det när jag bara sprayat men inte när jag sedan börjat med sprutorna. Kanske det är för att det är så många blåsor på G???

• Enya70
    Victoria71 skrev 2011-08-21 14:49:00 följande:
    God söndag och hejja er allihop!
    Jag försöker njuta av sista helgen innan allt detta ovissa, stora drar igång. Tack vare er ser jag fram emot torsdag och spraystart, det känns spännande!

Ha en skön dag, hoppas solen skiner hos er också!
    Spännande med spraystart! Stort lycka till med allt {#emotions_dlg.flower}
  • Enya70
    Jessica - suck vad ledsamt med minus Gråter. Et är så otroligt tungt det här emellanåt. Sörj, vila och samla kraft så finns vi här under tiden Hjärta

Zin - behandlingsstart - tjohooo! Tufft med tung behandling men skönt att det är igång nu. Nu är det Din tur!

Mamman - vid ett VUL under mitt förra IVF så fick jag just det besked du fick nu, att det såg ut som det var vätska i äggledaren. Vid nästa VUL däremot tre dagar senare och en annan läkare så var det minsann ingen vätska alls i äggledaren. Vet ej om läkaren såg fel eller vad som hände. Så jag hoppas allt jag kan att det ska vara likadant för dig. Om inte kanske detta IVF lyckas ändå så slipper du göra någonting åt det där nu. Lycka till!

Thule - be din vän att hjälpa dig. Hon verkar ju verkligen ha koll på läget och gör säkert allting för dig.

Ego: Jag tog sista Gonal-F sprutan igårkväll och nu ikväll är det dags för ägglossningssprutan.
    ÄP på onsdag
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?