• Enya70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Skytten skrev 2011-09-06 09:36:06 följande:
    Nämen hörni! Jag skulle duscha inför vårdcentralen och när jag stod och sminkade mig (sååå hög feber har jag inte) i bara BH fick jag nästan en chock när jag såg de blå tydliga ådrorna på bröstet som går till brösten. Hm. Jag ska nog be VC ta ett gravtest....
    Låter ju jättebra detta Glad. Heja heja!
  • Enya70
    Fjällsippan skrev 2011-09-06 10:38:43 följande:
    Spottings/mens på g ger väl sällan färskt blod, så det tror jag inte att det är. Jag håller tummarna stenhårt för att det händer STORA grejer i din livmoder; och att det stramar i slemhinnorna och att det därför kommer lite färskt blod.  Kram!
    Tack kära Fjällis! Du är go du. Hur mår du?
  • Enya70

Liten ego-update på RD11: Blödningen har slutat helt! Tack och lov Skrattande. Phewwww vad nervöst det blev igår. Nu är alla spår av blödning borta och det moler på i tjejmagen och i ryggslutet och tutarna ömmar.
    Vi besultade att vänta med att testa nu när blödningen försvann så vi får leva i ovisshet några dagar till.

Kram till er alla och stort stort TACK för all stöttning och omtanke igår. Ni är absolut bäst tjejer! Hjärta

• Enya70
    Inanna Li skrev 2011-09-06 11:29:20 följande:
    Så underbart Enya! Du gör precis som jag skulle ha gjort, ruvat på med hopp om att lyckas och vänta med att testa! Dina symptom är perfekta så jag hoppas verkligen det blir en mini-Enya denna gång Glad
    Ja, jätteskönt Skrattande.

Hur har du det idag då?
  • Enya70
    myran6801 skrev 2011-09-06 11:41:05 följande:
    Enya, så skönt att blödningarna upphört. Sköt om dig nu söta du. Kram
    Jag gör mitt bästa. Hur mår du idag? {#emotions_dlg.flower}
  • Enya70
    callimero skrev 2011-09-06 11:21:33 följande:
    Tycker det låter som väldigt hoppfulla känningar Enya!
    Jag hoppas det men på åttonde ruvningen känner jag mig lite luttrad (utom igår då...) och vet att känningarna inte går att tolka.
    Tänker på dig och hoppas du har det lite bättre i din relation och att du hittar kraften och orken snart igen. Kram på dig vännen {#emotions_dlg.flower}
  • Enya70
    mamman0301 skrev 2011-09-06 11:45:42 följande:
    Håller tummarna för dig. Kram
    Stort tack för tummarna. Kanske kan du smitta mig med några gravidbaciller???
  • Enya70
    Skytten skrev 2011-09-06 11:52:22 följande:
    Läkaren ringde nu. Graviditetstestet var negativt. Så då är hoppet ute. Eller hur? Jag är ju på RD 9. Kan jag sluta med crinone nu och invänta mensen?
    Jag hade inte uvi heller. Hon såg inga tecken på infektion och skulle därför inte odla heller.
    Oj, vad luften gick ur mig nu. Minst sagt. Även fast jag haft alla tecken på mens. Jag visste ju det någonstans i mig att det var så. Men det var lite tufft med telefonsamtalet nu.

Tack för att ni tänkte på mig och höll tummarna! Kram! 
    Jag tycker inte du ska ge upp riktigt än. Det är en hel del som inte plussar förrän senare så fortsätt åtminstone till RD14 och gör ett nytt test då. Kram till dig och fortsätt kämpa lite lite till
  • Enya70
    Skytten skrev 2011-09-06 12:07:16 följande:
    Enya - är det verkligen så? Det känns ganska otroligt att den inte fäst ännu. Men okej, jag väntar med att ge helt upp. Tack för kram och pepp! 
    Det sticker i min vänstra sida av magen. Som det gjort sen ET. Men jag gissar att det är mensen som laddar upp. 
    Fäst har den nog om den finns därinne. Däremot har din kropp kanske inte hunnit producera sån mängd hcg som kan mätas i blodprovet ännu. Mängden hcg ska fördubblas ungefär varannan dag såhär tidigt. Så några dagar till kan göra stor skillnad om hcg kan detekteras
  • Enya70
    bellami01 skrev 2011-09-06 13:21:02 följande:
    Knappt man vill skriva det, men blev negativt denna gången också Gråter

För min del så var detta sista chansen. Kämpa på alla andra Hjärta 
    Neeeeeej Gråter. Är så ledsen för din skull. Styrkekramar i massor.
Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?