• Enya70

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

turlid70 skrev 2011-09-06 21:49:56 följande:
    Enya, så skönt att du slutade blöda, låter verkligen mycket positivt. Hoppas så att du får ett efterlängtat plus den här gången, det är verkligen din tur nu.
    Tack snälla du. Jätteskönt att blödningen stoppade. Nu är det några nervösa dagar kvar innan testdag... {#emotions_dlg.flower}
    Hur är det med ditt illamående?
  • Enya70
    myran6801 skrev 2011-09-07 11:18:23 följande:
    Enya, jag tror stenhårt på dig!!!!! Du är så mycket värd ett plus efter alla dina turer! Kram
    Tack Myran, det värmer i hjärtat att ni finns där och tror på mig GladHjärta
  • Enya70

Mia - är det tjuvtestdag idag? Har du testat och hur gick det undrar supernyfiken. heja heja

• Enya70
    turlid70 skrev 2011-09-07 12:30:15 följande:
    Har fortfarande inte fått något, men nu är väl tiden förbi för det. Illamående har man väl fram till v14 tror jag, men jag har ju aldrig haft det. Man kan tycka att det är skönt, men jag hade velat ha det som en liten bekräftelse att man är gravid, men icke, förutom utebliven mens nada och nu är det ju magen som har växt.

Du har TD imorgon ju, å så spännande, känner på mig att det kommer gå bra. Lycka till imorgon! Håller tummarna förstås.
    Åh förlåt. Blandade ihop dig med ngn annan som mått jätteilla länge. Katte kanske? Häftigt med stor mage i alla fall. Vilken vecka är du i nu?

På fredag är det TD så jag får nervöst vänta lite lite till.... Läskigt att testa när man fått negativt så många gånger. Men man hoppas ju trots allt {#emotions_dlg.flower}
  • Enya70
    Mia69 skrev 2011-09-07 13:24:34 följande:
    Kände ju redan i helgen att det var kört så jag tjuvtestade redan i måndags och då fick jag ett tråkigt minus. Nu har jag ordentlig mens och siktar in mig på FET2 om 3 veckor.
    Åhh, vad jag hopppas att du får ditt plus på fredag! HEJA! HEJA! till dig!!
    Nej vad trist! Men jag håller förstås tummarna för dig igen om några veckor.
    Nu börjar det bli lite nervöst i Enyalägret. Hoppas såååå att det ska funka ngn gång...
  • Enya70
    callimero skrev 2011-09-07 13:46:14 följande:
    Enya - hur mås det?

Är lite snurrig, har varit på zonterapi. Vet ej om det är effekterna av detta, gick första gången i förra v, men jag sover hela tiden så fort jag hamnar i viloläge. Sover, sover... zzzzz....
    Det mås finfint tack! Inget blod och mycket molvärk, uppsvälld mage och tokömma tutar... Börjar bli nervös för test på fredag nu. Har haft mycket symptom förut som lurats och testet har visat negativt. Åh vill så gärna att det ska vara ngt nu

Jag har varit på zonterapi två gåner för ca ett halvår sedan. Blev också väldigt väldigt trött i några dagar efteråt. Kram
  • Enya70
    Zinfandel skrev 2011-09-07 14:13:08 följande:
    Ja, vi hoppas så innerligt på dig Enya!!! Av hela mitt hjärta, faktiskt. Hjärta Fullkomligt. Totalt. Absolut. 
    Ni är så otroligt härliga allihopa. Stort stort tack för att ni hoppas på mig. Det betyder jättemycket Hjärta

Och jag hoppas ju så mycket för dig också Zin. Lova att uppdatera så fort du kan efter FET så vi kan få heja på Piff&Puff när de flyttat in hos dig Glad
  • Enya70

Maryhe - stort stort grattis! Med tre blastocyster kan det INTE gå fel. Nu jäklar kommer det att gå vägen
    Kram och andas ut en liten stund nu Glad

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?