42an skrev 2011-09-09 20:21:08 följande:
Enya: Jättestort grattis, är så otroligt glad för din skull! Berättade för min man i eftermiddag att ni lyckats och jag fick tårar i ögonen och gåshud. Helt fantastiskt!
Maryhe: Jag kände nog inga stickningar så tidigt. Kände bara mensvärk, tyckte det var hopplöst, mensen kommer närsomhelst.
Men närmre TD så kom stickningarna/ilningarna i slidan, det har varit så mina båda graviditeter. Fick tillbaka 2-dagars första gången och blastis andra gången. Tyvärr skrev jag ju inte dagbok, dumt för man glömmer, så jag minns inte exakt när stickningarna kom.( Har inte haft ilningar de försök som misslyckats.) Hoppas att de betyder samma för dig som för mig!
Ego: Nu tror jag att vi är på banan. Maken pratade med Dr Svend idag och fick svar på de, förhoppningsvis, sista frågorna. Han tror stenhårt på "japanen". Maken har lite kalla fötter och beslutsångest. Han tycker eg att det räcker med 2barn och oroar sig för ev problem med barnet och sen såna där typiskt manliga grejor som plats i bilen och avgift till fotbollsskolan och så. Skall bearbeta honom ikväll
![Flört Flört](http://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
.
Det blir nog så att en distansgyn hjälper oss här hemma så slipper vi åka till Kph alla besöken.
Kram på er!
Tack goa du. Jag blir så rörd att ni är så glada för min skull. En fantastiskt känsla.
Jag pratade också med Svend igår för att meddela plusset. Han bara skämtade och skrattade och var jätteglad. Klart ni kommer att lyckas nu på CFC. Håller alla tummar för er. Skriv och berätta vad ni tycker om kliniken när ni varit där. Nyfiken på att höra hur ni upplever det. Kram