• Zinfandel

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Enya70 skrev 2011-05-27 13:12:25 följande:
    Och hur mår miss "fixar det helt natuligt minsann" idag då? Flört.
    SkrattandeSkrattande

Haha, vi har ju världens fredagsaw här idag Skål
  • Zinfandel

Innana: grattis igen, du bra vinner & vinner & vinner!! Gå och köp dig en Triss på en gång!! Och ändå lyckas du hitta nåt att grubbla över, tjejen.....Skrikandes Kan du inte bara vara jättenöjd & jättestolt, du har lyckats med en storprestation!!! Du är ruvare, du är gravid!!! Skrattande

• Zinfandel

Turild: jag hade också tagit 2 st/dag och ja, det är helt rätt av Snösport att ta proggisar, en extra lite försäkring! Glad 

• Zinfandel
    Inanna Li skrev 2011-05-27 19:56:10 följande:
    Undrar om vi kan ha lika stor tur imorgon då sambon är sugen på att spela på hästar Glad!
    Klart ni kommer  Skrattande Ni kanske vinner hela behandlingen Skrattande
  • Zinfandel
    Lenafena skrev 2011-05-27 20:31:47 följande:
    Jodå, sitter och hoppas på ett mirakel att minus ska bli plus imorgon på TD... tjuvtestade igen imorse och det blev minus. Googlar efter solskenshistorier ;)  Har passerat BIM med god marginal, men ändå ingen mens. Men, men... tur att det är roligt att öva på att göra barn Flört

Tack för att du frågar {#emotions_dlg.flower}
    Usch ja, man har ju gjort det några gånger, lika hopplöst varje gång. Men nån gång ska väl mirakel ske!! Vi fortsätter hoppas, it ain´t over yet Kyss

Booobisar: mina är små men naggande goda Flört De är det enda som inte hängt med i åldern, de är pinsamt fjortisar fortfarande Skrattande
  • Zinfandel

Gomorrn alla! Vilka tråkiga nyheter ni möts av idag, både jag & Lenafena bröt den annars så stadiga plus-sviten och förlängde inte slutet av listan Rynkar på näsan Men, inte lönt att deppa ihop för det (nej, det blir inget annat resultat imorrn....)!! Nu åker vi till stugan, dricker vin och funderar över fortsättningen Solig inte lönt att deppa ihop! Först och främsta ska vi ha en lång skön sommar med allt vad det innebär sen blir det FET i aug. Jag har ett hejdundrande immunförsvar, hehe här kommer inget okänt in i min kropp Flört Hela denna uppladdningen lyckades inte men det var väl värt ett försök!! Jag känner dock att min kropp är i bra balans nu så jag fortsätter min självmedicinering. Bättre lycka till er andra och njut av helgen! Många kramar {#emotions_dlg.flower}

**VÄNTAR PÅ NYTT FÖRSÖK***
    Mimmsann72, 39 år, IVF/ICSI 3 i höst
    Hönan 38 snart 39 år, Stockholm ICSI 3 i höst
    Fruttan, 37 år, Stockholm, IVF Sophiahemmet. (Syskonförsök 3)
    Zinfandel, 39 år i Skåne, FET i aug

***SPRAYAR***

***SPRUTAR***
    Mia, 42 år, IVF 2, Sprutstart 14/5       
    Boe, 38 år, Stockholm, CvL syskonförsök 1 (IVF 3) sprutstar 20/5   
    mamman0301, 39 år Cura Malmö  IVF 1 Sprutstart 24/5                          

***ÄP/ET***

***RUVARE OCH TESTDAG***
    Fjällsippan, 42 år, bor i Stockholm, syskonförsök nr 5 på CvL, TD 2 juni
    Enya70, 40 år Uppsala (IVF9 på CFC i Köpenhamn) ET 20/5 TD 3 juniInanna, 42 år, bor i Göteborg, ICSI 3 på IVF-kliniken, ET 27/5, TD 14/6

***GRAVIDA***
    Fahlvik, 40 år, syskonförsök IVF nr1, BF 18/7, bor i Göteborg
    dallas, 37 år(38 i maj),syskonförsök 1 ,Carlanderska, bor ca 25km söder om Gbg
    Kattenizze, 38 år, korta metoden, BF 26/12
    Chichisita, 40 år, bor i Guatemala, IVF 2, korta metoden, BF 29/12
    Spears 42 IVF 3 korta metoden , TD 13/5, BF ?
    Turlid, 40 år, bor i Norrtälje, IVF2 på CvL, TD 24/5, BF27/1
    Snösport, 42år, spontangravid just innan IVF6,Luleå gått i Falun BF27/1
    No Ka Oi, 39 år, Göteborg, Carlanderska, FET, BF slutet av jan.

***FÖDDA***
    Oceanney, IVF/ICSI nr1, dotter född 27/2 2011

***Övrigt***
    Linköping68: 42 år , hemmaförsök för tillfälltet
    pp08, 40, hemmaförsök, kanske ny IVF(nr6) till våren
    Sushikatten 42, hemmaförsök ett tag framöver 
    Myrslok69, 41 år, avbrutet ivf vid vul = hemmaförsök!
    Hispan 39 år, hemmaförsök till i höst.
    Betty Boop, 38 år, 3:e PGD-försöket på Huddinge sjukhus.
    Lumix, 40 år, syskonförsök på Shady Grove, bor i USA, FET ?, p-piller istället för spray.
    Hoppaspåenliten: 38år Invätar IVF i februari, bor i skåne.
    Glenda Glad, 40 år, Malmö, Syskonförsök nr1(IVF2), spraystart 4/3
    Mary73: 37 år Syskonförsök IVF 2
    Thuleslapper: IVF3 någon gång när jag känner mig redo (vecka 18-24), USÖ
    Eviglängtan, 39 år Skåne, (IVF3, syskon). Troligtvis i april
    Riita, 40 år Uppsala, IVF1, FET2
    Lenafena, 41, Åmål, IVF1 Carlanderska 

• Zinfandel

Ja Fjällis, man ska inte förringa sin magkänsla, den brukar tyvärr vara stark. Men jag trodde faktiskt vi hade lyckats denna gång, ack så fel jag hade! Därför behåller jag hoppet för dig {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?