• MissBoring

IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?

Anne, hann inte titta in och önska lycka till imorse men jag får hålla tummarna för din man nu istälet då!! Hjärta

• MissBoring
    Tuvalina skrev 2012-08-14 10:56:21 följande:
    Hej alla!

Jag vill meddela er att jag kommer lämna tråden och även alla andra trådar på FL. Jag har kommit fram till att det tar alldeles för mycket av min tid att vara här och även om alla ni är så fina och gulliga och det är intressant att följa så känner jag ändå att jag måste lämna detta och ägna min energi och det verkliga livet.

Var jag än är så stirrar jag ned i min Iphone och läser inlägg från FL. Min man håller på att tröttna. Jag är beroende och Iphone gör att det blir ännu värre.

Om ni är nyfiken hur det går för mig så finns jag på min blogg!!

NI får gärna skriva en kommentar där så att jag också kan få se hur det går för er!!

Kram och lycka till alla!!
    Åh vad tråkigt!! men jag känner precis samma som du, det är mycket kikande i telefonen och det känns inte helt 100 bra...  Kan du va snäll  och skicka din blogg till mig så jag kan hålla ett öga på dig? har råkat radera ett antal favoriter så den finns inte kvar hos mig.
    Stort lycka till nu med ruvandet!! Kramen
  • MissBoring
    Tuvalina skrev 2012-08-14 11:02:05 följande:
    Min bloggadress står under detta inlägget

Kram och stort lycka till MissB!!!
    haha ja just det Glad
  • MissBoring
    germany skrev 2012-08-14 11:07:51 följande:
    Konstigt! Precis vad jag själv tänkt skriva... nästan. Tyvärr så blir det flera farväl här i dag....Har själv suttit och tänkt nu en bra stund och besämt mig för att lämna denna tråd, av olika anledningar som jag behåller för mig själv.
     Dock så finns jag kvar i andra trådar som en del av er andra också besöker.
    Annars så går det att nå mig via inboxen, om någon vill veta hur allt går för mig och min man.

Önskar alla kämpare här VARMT LYCKA TILL!!!! Jag hoppas sååååå att ni alla kommer att lyckas till slut.
    Ni är fantastiska och denna tråd har varit till stor hjälp för mig!

Många kramar till er från / Germany Hjärta
    Kram tillbaka Glad (känns lättare när det inte är så definitivt)
  • MissBoring
    Sunseed, åh vad roligt du är tillbaka och att du haft en fin sommar Solig Grattis till tillökningen Hjärta vad är det för sort om man får fråga?

Zin, ja det undrar jag med Skrattande vi "kör" ju lite hemma men har inte kommit igång med någon IVF. Vi väntar ju gärna lite mellan gångerna så det dröjer ett tag till innan vi sätter fart igen!

Så kul att många är igång igen, nu hoppas vi sensommaren ger många fina Plus så att vi kan få lite ny glädje och styrka i tråden Drömmer
  • MissBoring

Men Anne vad säger du blev inga befruktade!? Fy 17 vad tråkigt. Vad säger kliniken? Om du orkar berätta? Tänker ni byta? Stora kramen till er

• MissBoring

Anne. Det va det sämsta! Han borde väl förstå det är många frågor hos er nu. Det va väldigt illa gjort. Hoppas han har en bra förklarring!

• MissBoring

Tyckommig det dröjde 5 dgr efter att jag slutat med lutinus innan jag fick min mens :-/

• MissBoring
    Zinfandel skrev 2012-08-15 21:16:16 följande:
    Nja, programmet var ju inte riktigt i samma stadium som  vi är i... Men intressant ändå. Och några riktigt bra skratt, särskilt under ÄP, min man rusade in och undrade vad jag tittade på SkrattandeSkrattande
    vi va inte hemma så nu spelar vi in till imorgon, då vi är på golfbanan :)

Tack för tips. 
  • MissBoring

Tyckommig ang om mensen blev rikligare kan jag innte svara helt 100 på men jag tror den va som vanligt.

om du ska vänta eller inte får du nog gå på läkarnas råd å din egen känsla, om du orkar.

Svar på tråden IVF för oss som är snart 40. Våra chanser?