-
hoppas allt ser bra utsusmar72 skrev 2012-08-15 23:08:33 följande:Jag har vul imorgon, får redan på vilken dag det blir ÄP till veckan
-
Vi4, fint dom skulle dubbelkolla med preparatet men bra ni känner er bekväma med menopuret! Ja tänk att gå igenom hela IVF:en å så hinner inte mannen hem/hinner åka... hade också väntat för så kul är det ju inte med IVF ;)
Lycka till till er alla som står i startgroparna för IVF och FET nu i augusti!! -
Jag kan kolla när jag kommer hem men jag har för mig att jag också sprayade två veckor efter blödningen, att det totalt va ca 3 veckors sprayning!hemulen skrev 2012-08-20 13:54:43 följande:Heja pp08, håller tummarna för lyckat FET!
Själv har jag nu sprayat en vecka och fått min blödning. Ringde RPC imorse för att planera sprutstart och fick beskaed om den 6e september (!). Jag ska alltså sprya fram tills dess. Jag har ju aldrig gjort långa protokollet, men enligt sköterskan ska det inte vara något problem att nedreglera så länge, förutom de biverkningar man har av sprayen (jag har ont i huvudet varje dag). Någon som har någon erfarenhet av det? Stämmer det som hon säger? Jag blir orolig att man ska sprayar för länge och att det ska bil färre ägg eller nåt... Trött blir jag också eftersom jag var planerad til ÄP v36, men flyttades till v38 då jag skrapades bara för att den läkaren räknade fel... -
Susmar: Lycka till idag!!
pp08: grattis till ruvning
Anne: hejja hejja
Hemulen, glömde kolla igår.. men jag ska försöka kolla idag. -
Susmar: hoppas du får ett bra samtal idag och att båda har blivit befruktade och fina
-
susamar, det va inget kul att höra kram till dig!
-
Jag förstår dig också Sunseed men kommer också sakna dig, som en sommarfälkt här inne med dina fina inlägg men livet levs ju på andra sidan datorn också lycka till!
-
Tänker du sluta med pasteronet då och ta dessa istället eller köra båda?Tuvalina skrev 2012-08-28 11:40:28 följande:I min plan B denna gång ingår också att jag ska börja äta Fertile xx...
Vet någon här var man kan få tag på det billigare? Eller kanske lönar det sig att beställa flera om det är flera som vill köpa det samtidigt...
Kram -
Sunseed, låter som du har väldigt goda förutsättningar. Hoppas det är nu det händer. Kram
Linköping, jag har inte laborerar själv.. Men många gånger har vi ju fått svar på att magkänslan brukar ha rätt... -
Skytten, trevligt med en titt å skönt att höra allt är bra :)
Några som jag saknar och undrar hur ni har det: Maryhe, Finafina, Soligor
Pp08, du borde väl vara runt testdag nu? Hoppas det känns bra :)
Fjällsippa, hoppas du har det bra och kan njuta av att inte leva i IVF:andet!?
Anemon, hur gick det med provet till Falun?
Ego: jag skriver ju lite men inte så mycket just nu för jag har börjat bli skengravid efter äl de senaste månaderna, efter IVF:en, så därför försöker jag att hålla mig ifrån datorn en del så hjärnan får lite annat att tänka på, men jag läser ju och hejjar iaf :) Tänker att det blivit för mycket av det goda när jag får alla gravsymtom så fort äl har passerat