oj vad ni hunnit skriva mycket under helgen. Jag läser allt, men har inte hunnit skriva..
skytten, så härligt att han är så positiv och ger dig positiv energi! Kul info om saffran, jag bakade lussebullar igår, så nu kan jag smaska i mig med gott samvete
Fjällsippan, tack för ditt utförliga svar! Det är precis så jag tänkt med. Intressant att du fick ut 5-8 ägg med amma AMH och liknande stimulering. Skulle jag komma i närheten av det skulle jag bli lycklig. Jag hade tyvärr annat inbokat idag på deras telefontid och just nu känner jag inte av så mkt symptom, så just nu känner jag mig tveksam till att ringa i morgon, delvis också för att jag tror att hon nog står fast vid att det räcker med torsdag, dag 9.
Slemmis, det låter ju fantastiskt med så många fina ägg. Jobbigt däremot med värken, du är ju några steg före mig så det är extra intressant att följa allt du skriver om hur det känns och hur det går. Håller tummarna idag!
Sushi, ja usch vilken lång väntan du har framför dig nu, hoppas tiden går fort och att du ändå kan glädja dig så mkt som möjligt!.
Söte, åh vad bra för er att få komma bort lite. Hoppas det går bra med maten, jag reste när jag var gravid första gången det var lite senare typ v 11, men fy så jobbigt det var med alla lukter och jag ville bara ha min egen mat. Men det var skönt att komma bort och få tänka på annat! Grattis till fina Hcg värden igen!
Enya, tack för svar, jag suger åt mig all info som hur stora dina blåsor var vid vul dag 9, tex, allt sådant är intressant att veta. Jag misstänker att min läkare tror att jag kommer få göra några till vul efter det första, så som du fick göra. Eftersom hon tar ett fast pris (6000kr) för sina insatser vill hon väl hålla nere på besöken...
Kalimero, sådan ilningar tolkar jag som positiva symtom, det har jag haft vid alla mina graviditeter, (men jag har faktiskt haft det några gånger även när det inte blivit något, men då inte lika mkt), så jag tolkar det som att det händer något där. Håller tummarna stenhårt. Några dagar kvar då till du får testa...
Inanna, tänker på dig och hoppas på att molvärken är ett positivt symptom. Har du lite att sysselsätta dig med så att tiden går lite fortare?
Tjorven, så skönt att hitta någon som man litar på som ger råd man känner sig lugn och trygg med att följa. Jag hoppas att det blir bra för er med en liten paus. Du låter väldigt glad i tonen och det tolkar jag som att det är rätt beslut för er!
Cathy, intressant med de olika preparaten, menar du att äggen skulle släppa olika bra av de olika preparaten (ovitrelle och pregnyl) eller påverkar de uttaget av äggen på något annat sätt? Alltså skulle man få fram färre antal ägg för att alla inte släpper?
maryhe, håller tummarna för fint vul idag!