• Cathie

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Hej,

Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?

Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.

• Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö
  • SuzR
    abbi skrev 2011-03-29 11:28:35 följande:
    Ska man ja med sig blöjor till bb? Till bebben alltså?
    syrran sa att man inte behövde det för hon fick ett helt paket där, men det kanske också beror på hur länge man stannar? Dom kanske ger ett paket sen får man inget mer,..så jag vet inte om dom kanske har obegränsat med blöjor eller om dom bara 'får' ge ett paket. Annars får man väl gå och köpa...eller så finns det någon annan som har ett bättre svar än mig;) annars mår du?
  • abbi

Aha! Det paketet måste ju räcka..!
    Jo det är fint med mig, börjar känna mig gaanska tung och jobbig nu bara! Men snart är det över! Haha
    Hur mår du?

• SuzR
    abbi skrev 2011-03-29 11:45:10 följande:
    Aha! Det paketet måste ju räcka..!
    Jo det är fint med mig, börjar känna mig gaanska tung och jobbig nu bara! Men snart är det över! Haha
    Hur mår du?
    jodå, av någon anledning är det 'lättare' att vara på jobbet; jag känner mig inte så trött och jag kan röra på mig, alltså gå upp och gå lite. Det är på kvällarna gnällspiken sätter igång (jag alltså) och jag blir trött och trött på att vara gravid. Så på det stora hela är det ok! Men jag räknar dagarna nu....
  • Peecock

Är det någon som börjat må illa såhär på slutet ?
    Jag vaknar på nätterna och mår illa.
    I början trodde jag att det var för jag var hungrig men det blev inte bättre med en macka.....

Hatar att må illa :(
    Och hatar att ligga vaken, enda som var skoj var bebisen som höll värsta lådan imorse...trodde nästan hon skulle hoppa ur min kropp.

• SuzR
    Peecock skrev 2011-03-30 09:25:43 följande:

Är det någon som börjat må illa såhär på slutet ?
    Jag vaknar på nätterna och mår illa.
    I början trodde jag att det var för jag var hungrig men det blev inte bättre med en macka.....

Hatar att må illa :(
    Och hatar att ligga vaken, enda som var skoj var bebisen som höll värsta lådan imorse...trodde nästan hon skulle hoppa ur min kropp.

nej jag går bara upp och kissar varje natt...är för trött för att känna efter. Kände mig illamående efter duschen imorse, precis som jag kände när jag nyligen var gravid vilket alltid resulterade i att jag spydde innan frukost. Ja usch den håller på en hel del (bebisen alltså) och buffar runt på natten och på morgonen. Nåväl..jag håller ut lite till, ser till att vila mycket (passa på)
    förresten, den där 'stolen' till badbaljan kostade bara 98 spänn!

• Peecock

Vaknar jag närmre 05 är det kört....då vaknar hela jag om det är kissepaus. Jag har inte varit illamående alls...föränn nu  ! Kanske är för allt stök och bök ? Hon känns gigantisk ibland...

Oh Bra! och det var på Babyringen ni handlat?

• SuzR
    Peecock skrev 2011-03-30 09:39:35 följande:

Vaknar jag närmre 05 är det kört....då vaknar hela jag om det är kissepaus. Jag har inte varit illamående alls...föränn nu  ! Kanske är för allt stök och bök ? Hon känns gigantisk ibland...

Oh Bra! och det var på Babyringen ni handlat?

ja precis, babyringen. Det var en del rea där också.
Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö