BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Paulamaula: Stort grattis!!!!
Sniffa lite bebis från mig med
Åh, grattis abbi och paulamaula! Jätteavis på er.
grattis till er från mig med, är också avis!!
Snittet gick jättebra! En positiv upplevelse..! Hade absolut kunnat göra det igen! Nu är vi på bb och vilar upp oss..
Vår lille William är så söt, hihi! Ska bara komma igång med amningen!
Det verkar som amningen är igång nu! Hihi bra!! ;)
Det är helt ofattbart detta.. En liten bebis som är vår..
I natt föddes vår lille son, 3810 g och 53 cm lång! Allt har gått bra och vi återhämtar oss nu på familje-BB!
Oj vad de ploppar här.. :D:D:D
Är ju inte bara lite, utan RUSKIT jäkla avundsjuk!!
GRATTIS Hanna!!!!
Stort grattis Hanna1983!! Så skönt att det gått så bra för alla.
Jag blir mer och mer avundsjuk varje dag nu. Var hos BM idag och hon sa att jag nog kunde räkna med att gå ganska så bra över tiden....kul......jättekul..... Trodde att jag redan skulle ha fått vid det här laget men jag är nog som en elefant......länge ska det ruvas.... Det behöver iof inte sätta igång just nu eftersom mannen är på match och inte heller på fredag då det var nån landskamp men annars.......ut NUNU!!! Det känns verkligen som om jag kommer få sist här. Inte för att det skulle vara någon tävling men jag vill ju också ha bebisen här nu. Utanpå magen istället för i magen!
I söndags var vi och tittade på vårt hus. Så skönt det ska bli att få komma till huset! Mycket att renovera iof men jag älskar ju renovering och inredning så jag längtar. Synd bara att jag inte kommer kunna ha möjlighet att renovera och fixa/bygga så mycket som jag skulle önska pga pyret men lite ska jag nog kunna klara av.
Smilla: Vet precis hur du känner dig.
Hade samma när jag väntade första sonen. Trodde såklart man va en av dom som kanske födde dessa 2 veckor som va "preciiis" lika vanligt som de som går över 2 veckor. Iaf vid BF va jag uttråkad, iriiterad, trött på allt.
Men trästade mig att nuu såå...nu e de BF, närsom. Nejdå. Fick gott vänta 3 veckor till. Snacka om att jag va LESS på skitet, grät varje dag och kände mig..misslyckad. Så mkt hormoner.
Ut kom han, av sig själv till slut :)
Denna gången räknar jag inte ner på samma sätt längre, då jag vet vad jag ahtagligen har att vänta.
Inte ens hinnsvepningen i v 39 ger mig några "större" förhoppningar, utan gör de mest för att de "kanske" finns en minimal chans de förkortar min övergång med iaf 3 dagar?
Jag har varken skrivit förlossningsbrev eller packat ngn väska sålångt ögat kan nå. Har skrivit i kalendern att ca den 20.e börja packa lite smått bara. Har ju 3 veckor kvar, så ca 10 dagar innan BF kan vara "rätt så lagom".
Skönt känns de iaf att inte vänta och hoppas varje dag, för jag VET jag kommer gå över tiden..minst 1 vecka.
Längtar såklart så magen ömmar och avundar er som fått och är på G.
Underbart!
:)