• Cathie

BF våren 2011 i närheten av Malmö

Hej,

Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?

Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.

• Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö
  • abbi

10,27 idag föddes vår lilla pojke! 3360 kg vägde han..;) längd har vi ingen än..
    Vi mår bra, är kvar på bb och vilar..

• Peecock
    abbi skrev 2011-04-04 18:53:40 följande:
    10,27 idag föddes vår lilla pojke! 3360 kg vägde han..;) längd har vi ingen än..
    Vi mår bra, är kvar på bb och vilar..
    Grattis igen min vän!! Han var så himla fin!!
  • Misswiren

Gokväll.

20 min kvar till "En unge i minuten" :P

Jag blev som sagt erbjuden i vecka 38+6 alltså om ca 2 veckor. Är helspänd och förväntansfull, även om jag vet att det kan resultera i inget resultat eller massa pinvärkar.
    Skulle va typ 50/50 :)

Har du bestämt dig Cathie? Vilken vecka ska du hinnsvepas (om du ska)

:)

• Hanna1983

Grattis Abbi!! Underbart!! Hoppas att allt har gått bra!

• Paulamaula

Hej tjejer! I torsdags 31/3 föddes vårad dotter! 3225g och 49 cm lång! Vi är hemma och försöker anpassa oss till livet med en ny liten familjemedlem!
    Grattis till er som fött! Jag har inte hunnit läsa utan får göra det sen....Kram på er

• Lindarosen1976
    abbi skrev 2011-04-04 20:02:15 följande:
    Tack!!!
    STORT Grattis :) 
  • Peecock

Oh, en bebis till ! Grattis!!

Jag som "skröt" om hur lite påverkad jag blev av programmet En unge i minuten fick äta upp det inatt....

Drömt sånna jäkla mardrömmar om den ena kvinnans snitt ! Vaknade upp helt kallsvettig och det tog flera timmar innan jag lugnade mig igen....

Så , pigg som fan idag !

• Cathie

Abbi och Paulamaula: STORT grattis till er!!! Abbi, hoppas snittet gick bra?

Misswiren: Jo, jag tänker nog testa med hinnsvepning! Men jag väntar lite, ska till bm på fredag och bestämma en ny tid. Jag har bf den 17/4, så jag funderar på att göra det i samband med det runt den 15/4... Det borde ju vara större chans ju närmare bf man gör det, med tanke på att tappen måste vara mogen...? Vi får se, ska höra med bm på fredag!

Är det förresten bara min familjelivsida som är helt konstig och bakvänd??

Svar på tråden BF våren 2011 i närheten av Malmö