BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Undra om jag också kommer få mitt intyg när jag är hos BM nästa gång...hmm då är jag i .....*Tänker*..shit..v 25 är min nästa tid!
Japp klart du får Det intyget då Carro! ;)
Suzr: du får det intyget hos din bm som du skickar in till f-kassan! :)
Nervös , ultraljud idag...måtte dagen gå fort
Yeahcarro: det kommer gå jäättesnabbt! Du måste höra av dig sen!
Yeahcarro- hur har det gått på ul?
Fick idag besked på att min hp blev beviljad!!! jobbar tom siste december!! Så skönt!
Skall inte heller gå till bm fråns v 25, precis innan jul! Lite trist... Skulle vilja höra hjärtljuden, det är så häftigt!
Jag var hos bm nu i veckan (v21) och lyssnade på lille bebisens hjärtljud =) Ååååh, så fint det lät. Så skönt att allt både ser och låter bra nu. Jag blev helt tårögd när jag låg där och lyssnade.
YeahCarro: hur gick det i fredags? Jag är väldigt nyfiken =)
Nu i helgen fick jag låna lite mammakläder av en bekant och det var alldeles perfekt. Jag har ju fortfarande mina vanliga kläder som funkar utan större problem. Det är bara magen som är större. Resten av mig är nästan lite mindre än tidigare så jag känner mig väldigt smidig nu. Totalt har jag ju bara gått upp 3 kilo hittills så det är väldigt skönt.
I veckan ska det beställas vagn samt en annan massa smått och gott från tyskland.
Ja vänner ! Det gick inte alls kan jag berätta!!
Vi kom upp på rätt avd på mas, satte oss och väntade. 20 min gick förbi utan att någon dök upp.
Då traskade jag in till en liten tant som satt och knappde på en dator och frågade varför ingen kommit.
Hon kollade personalrummet....kollade sen i sin dator och säger
- Din tid har blivit ombokad av enheten
- Va? vilken jävla enhet ?
- Ja, ultraljudsenheten
- VA?????? så vi ska INTE vara på Ultraljud idag?
-nej, ni har fått ny tid på tisdag
- men det har ni inte meddelat oss, skriker jag...nästan....
Innan jag spårade ur ytterligare ( min stubin har kortats av....betydligt sen jag blev gravid) så lugnade jag mig sa att det faktiskt förhoppningsvis inte var hennes fel som satt där, frågade efter en lapp med min nya tid. Sen pös jag ut därifrån snabbt.
Fredagskvällen blev lite trist faktiskt, men nu har vi fått ladda om tills imorgon istället....hoppas jag har glada nyheter att meddela då.
Nämen Gud vad dåligt! Hoppas på bättre tur imorgon!
Igår gick jag hem från jobbet för jag mådde så himla illa.. Har inte gjort det på ett tag så jag trodde det var magsjuka el nått. Känner mig helt slut o konstig idag med... Undrar vad det kan vara...
Nu är jag i v 22!!! Tjohoo! Känns Skönt att ha kommit så långt! Har ni pratat om att träffas ngn allihop o ta en fika? Hade varit kul o se hur alla ser ut! Jag kommer dessutom ha en del tid över då m
Oj den skulle inte skickats där!
Eftersom m