BF våren 2011 i närheten av Malmö
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Hej,
Någon som har bf under våren 2011 och som bor i närheten av Malmö?
Själv har jag bf den 18 april och bor i Skurup, men är född och uppvuxen i Malmö.
Smilla: ja det kanske vi gör? Men jag har fått papper på det och det var i februari!
Jag har gått upp 6 kg! Känns helt ok! Och det har bara satt sig på mage o möjligtvis höfterna! Inget i ansikte eller byst. ;)
Älskar också min mage! Jag ht alltid varit mullig men nu är det gravidmage så den är man stolt över! Hihi
Välkommen frudelutt!
Bebisen känner jag av varje dag sen en tid tillbaka, så mysigt!! Dom sista dagarna har jag inte mått alls bra, illamående mkt stark huvudvärk och allmänt låg..:( fått tom stanna hemma från jobbet och det är inte så ofta man gör det! ringde bm som ville ta ett blodtryck för att utesluta att det inte hade med graviditeten att göra och fick en tid till idag.
Så får vi se hur det går!
Jag har inte ställt mig på vågen på ett tag men har nog oxå gått upp 6-7 kg. Känns ok, det lär bli lite till :)
Vårt Ul gick bra, allt såg bra ut och satt där det skulle! Jag hade moderkakan i framvägg så det kan vara därför jag inte känt något än. Kunde inte riktigt fatta att jag INTE kände något så som det sprallades omrking därinne.
Ul-tanten tror att det är en flicka vi väntar ! :)
Jag har inte vågat ställa mig på en våg än! Men jag skulle gissa att jag gått upp massor . Tränar jag INTE som en tok och håller STENKOLL på vad jag äter så går jag upp i vikt direkt ! Var inte normalviktig innan jag blev gravid.
Försöker hålla igång så mkt som det går och jag kämpar verkligen med att hålla igång och gå på jympaklasser så mkt jag orkar .
Grattis till att allt såg bra ut!! Det är det viktigaste! Och vad kul med en flicka...;) kraaaam
Tack Abbi !!! ,nu blev jag glad :)
var på UL igår och allt såg fint ut. Vi vill ju fortfarande inte veta vad det är för kön men jag var sjukt nyfiken men kunde inte ens ana något...dessutom låg den på mage med benen i kors..19 cm typ och 250 cm :) och allt såg perfekt ut (såklart hehe) men var inte särkilt nervös innan. mer exalterad. För övrigt är jag sjuk och hemma från jobbet..jag är chockad, jag är aldrig sjuk men nu är jag förkyld och ganska dassig! men glad att UL gick bra!
vet förrästen inte exakt hur mycket jag har gått upp,. typ 4 kg har jag för mig sist jag vägde mig men har tyvärr vägt mig på vågar som visar väldigt olika, har ingen hemma nämligen.
Härligt att det gick bra för dig med på UL Suzr! ;)
Rörde h*n sig mkt?
Abbi:nja nej den låg på mage som sagt och rörde sig lite med armarna och käken rörde sig så det var hur kul som helst att se h*n!! Tror fortfarande på en pöjk!
Suzr: hihi visst är det underbart att se det lilla livet! ;)
Jasså du tror på en pöjk du.. Det gjorde ju vi med och det stämde! Hihi