Jis: Jättegrattis till lyckat ul! Förlåt att jag har så noll koll, men visst var det RUL du var på .. eller?
Viksan: Usch fy fan va hemskt, jag lider med dig, jag har verkligen också haft sådär jätteont att man bara vill gråta. Min bm frågade bara varför jag inte sjukskrev mig själv på heltid om jag hade så ont.. (svaret är nån konstig dum lojalitet mot jobbet). Men iaf, du är inte jag och jg rekommenderar dig absolut att få en heltidssjukskrivning och kolla upp om det är sån där falsk ischias som man kan få under grav och se till att få en dejt med en sjukgymnast också! Jag gjorde faktiskt övningarna en del och tyckte de hjälpte, men ju större jag blev destu svårare fick jag att ta mej ner på marknivå för att göra de olika sakerna så sanningen är att jag lagt ner nu, fick så snablans ont av att ligga på sidan o rygg, osv.
Strössel: Vi köpte på IKEA Vyssa Slöa för 299kr, den de hade bäddat med i butik för det verkade så gosigt i den sängen så vi köpte dom madrasser (madrass och bäddmadrass) de använt. Jag förstår inte hur det kan va motiverat att köpa den för nästan tusen kr, jag tror bebis kommer sova finfint på denna! De va inte billigast, inte dyrast, verkade skön. Ang bäddmadrassen skulle vi köpt den för 99kr Vyssa Tulta, men den var slut i flera veckor så till slut köpte jag den för 199kr (vyssa tröst) bara för att jag ville ha allt hemköpt o klart.