Cah: Hehe Elsa var ett förslag hos oss också om det blir en tösabit. Men jag tror inte det blir det nu ändå, känns som att maken och jag har snöat in på 2 namn och trots att jag gått igenom SCBs lista över 200 namn från förra året lyckades jag inte hitta nåt namn som jag tyckte om. Alicia är fint, men maken har en moster som heter Alice. Novalie är lite fint, men det är även ett märke på strumpor. Olivia gillar jag också, men t'nker på oliver (stenfrukten asså). Felicia är fint också, men jag vet inte, jag börjar bara nynna på Wreeswiks Felicia förvsann... kan någon säga hur...
Och aporpå Cornelis så har jag även övervägt Cornelia. Men äh. Namn är skitsvårt. Svårare än FK tom!!
Och ni ser att där är bara tjejnamn. Killnamn har vi bara ett vi gillar, ALLA andra killnamn gillar jag inte av en eller annan anledning. Svårt svårt svårt.
Usch jag ansökte inte om föräldrapeng igår, skulle sätta mig o göra det men fick lite panik o sket i det
Det är så svårt att veta hur man ska göra för att få dagarna att räcka och ekonomin att gå runt. Men aja.
Åååh jag kom på en till fråga till FK! Jag minns att efter att man varit hemma 1 år måste man ta ut 5 dgr/v för att skydda SGI, men nu är frågan -
gäller det även om man byter så att maken är hemma efter 1 år?
Nån som vet? Eller ska jag måsta ringa dom igen. Suck. Fast jag tror jag mailar den här gången det var för stressigt att prata med dom.