• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1

tredjemaj: Var inte orolig över att du inte kännt bebis, de flesta brukar börja känna först efter RUL o kommer då på att de kännt långt tidigare utan att veta att det var bebis de kännt!
    Jag kräks inte, om du tänkte på magproblemen igår kväll så var det diaré jag fick. Men har nu idag fått behålla frukost o känner mig lite hungrig så ska nog våga mig på en macka  också.

Aurora: Visst är den rolig, vill ju inte lägga ifrån mig den!

• Speck

Jag älskar också att läsa och är inne på Jo Nesbøs 4e bok om Harry Hole. Har jag tyckt varit underhållande läsning... Glad
    Vecka 38

• Speck
    Lillstintis: Jaadu.. bebisen fortsätter ju att gå upp i vikt, och trots att det stod för nån vecka sen i grav kalendern att man inte ska gå upp mer i vikt så fortsätter jag stadigt men sakta uppåt.. Så jo, de här sista 3 veckorna som är kvar kommer jag nog tyvärr bli större. Det börjar bli ganska besvärligt nu, med magen..
  • Kelsson1

Speck: Väldigt fin mage! Kan förstå att det börjar bli lite besvärligt, ser ut som du skulle behöva en stöttepinne under magen

Tredjemaj: Hoppas du har det trevligt under pausen!

• anderska

Godmiddag alla. Dyker bara in om en snabbis. Gårin i vecka 15idag. Sitter uppe i dalarna och har hemlängtan. Bokade nyss tåg till sthlm på fredag och flyg från sthlm till malmö, så på fredag åker jag hem :D Mitt illamående har inte riktigt gett med sig men käkar laktulos nu så hoppas det ska hjälpa. Hoppas ni alla mår bra. Klem

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011