• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1

Strösel: Väldigt fin mage!

Vickan: Tror nog att hunden mår bra redan, annars hade de nog ringt från dagis. Tror att hon var dålig för att hon fått i sig någon benbit (maken sa att hon hade spytt upp någon sådan). Brukar inte vara så allvarligt med diaré o kräkningar på hund, händer lite nu o då... Det är bara om de inte kan behålla vatten som man får åka in akut med de.

• Luella

Fiiin mage Viksan! Mysigt med busiga fötter

Tredjemaj: Kul med Molo-kläder. Dom har mycket fint.

Kelsson: Grattis till ny vecka!

Strössel: Jag har haft värk i underlivet lite till och från hela tiden. Det kommer en kort stund och går över ganska snabbt. Är det samma för dig? Sen utöver värken så har det varit tungt nedåt också men det har varit en annan känsla.

Här hemma är det ingen som pratar med magen. Jag säger några ord då och då bara. Jag tror att bebisen hör både sin pappa och min vrålande dotter där inne. Vi sjunger alltid Astrid Lindgren-sånger för våran dotter istället för nattsaga och då brukar han börja sparka och leva om där inne. Jag hoppas att det är för att han tycker om när vi sjunger . Men arg på min man blir jag titt som tätt över allt möjligt, gråter gör jag också jämt. Han har det nog inte lätt.

Tänk att jag har överlevt första jobbveckan som iofs bara var tre dagar. Det kommer bli en tuff höst.

• strössel

Karmosin: Ja det är så jag känner det kommer och går och håller inte i sig så länge det varierar, så fort jag reser mig upp blir jag nästan alltid kissnödig Flört

• Vickan I

Nej här pratar vi inte heller med magen. Den har nog ont i öronen ändå av allt prat och stoj här hemma . En vän spelade samma låt för sin bebis i magen flera ggr per kväll. När bebisen kom ut så spelade hon den alltid när bebis var otröstlig och den lugnade sig varje gång och blev tyst. Lite häftigt.

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Vickan I

ja eller bebisen då...magen kanske inte lider så värst .

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Kelsson1

VIckan: Vad häftigt får börja spela mitt favvo stycke från Mozart då
    Nej magen lider nog inte

• Luella

Strössel: Det låter som det är för mig också, och den däe eviga kissnödigheten känner jag definitivt igen.

Kelsson: Nej dom där gravidhormonerna är inte att leka med. På måndag kommer en kollega att få prata med dom där hormonerna. Han tog semester utan att meddela mig så helt plötsligt var hans arbetsuppgifter mina.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011