Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Det är inte blodpropp efter koll med skiktröntgen. Dom är rådvilla så jag blir inlagd. Är i goda händer. Kram på er
Det är inte blodpropp efter koll med skiktröntgen. Dom är rådvilla så jag blir inlagd. Är i goda händer. Kram på er
Dom är supergulliga. Jag är inlagd på BB med övervakning/kontakt med medicinavd. Har fått sova med syrgas och lyssnat på små liv som kommit till världen. Bara det är feel good-känsla. Lillplupp har sparkat som bara den och får bra med syre så det känns tryggt.
Kram på er från Drama-Queen :)
Tack ni rara! Jag blir kvar och inhalerar Combivent var fjärde timme. Dom har kollat mitt hjärta och mina lungor och allt är ok. Blir kvar för att hålla koll på Liten och få ordning på min andning men Liten mår jättefint. Ctg i går var superfint och han härjar friskt. :)
Kelsson. Jag svarar här istället. Jo. Liten väger 1 kg nu (28+1) så det blir nytt TUL om 2 v. Om det inte är på väg åt rätt håll då så ska dom kolla flödena i moderkaka och navelsträng. Och utöver det får jag såklart hålla koll på fosterrörelser och att jag inte blöder. Moderkakan ligger så att vaginal födsel verkar möjlig. Men den är fortfarande långt ner.
Jag fick ingen procentsats. Det får jag fråga om om 2v. Så extremt borde det inte vara. Har för mig att apparna säger ca 1,4 kg. Eller jo. Det blir väl ca 29%? Shit. Nya nojor på löpande band. :)
Kel: Hur har det gått med läkarkontakt???