• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Najje79

Lindis: Bra att du är hemma. Fasen att det inte ger sig. Hade också velat kolla så att allt ser bra ut! Kramar!

Karmosin: Vad skönt att allt ser bra ut. Vad är TUL? Vilken v är du i?

• Luella
    Najje79 skrev 2011-09-07 21:56:34 följande:
    Lindis: Bra att du är hemma. Fasen att det inte ger sig. Hade också velat kolla så att allt ser bra ut! Kramar!

Karmosin: Vad skönt att allt ser bra ut. Vad är TUL? Vilken v är du i?
    TUL = tillväxtultraljud och nu är jag i v. 31+5. I Stockholm får man ett TUL i v. 32 om man har en IVF-graviditet men min moderkaka låg lite för nära öppningen så de ville göra ett ultraljud i v 32 i alla fall den här gången.
  • skatten12

Okay!:)
    Bra Lindis du är hemmma . Men ring i be dem kolla idag , är la förtidigt kanske men fråga ! Håller tummarna !!

Drömt att jag fick en tös i natt. Gud vad tårarna rann . Så söt och så underbar ..

• Kelsson1

Najje: Säkert ingen fara med rosa flytning men kommer det mer så åk in för kontroll.

Lindis: Håller med om att du bör åka in för kontroll om det kommer mer brunt.

Ego: Supertrött idag! Sovit så dåligt, vaknat inatt igen för att gå på toa o inte kunnat somna om efter det. Haft en massa knasiga drömmar också. Var så trött nu på morgonen att jag satt o grina i bilen...

• Lillstint

Hej Vårtur! Kul att äntligen se dig här!!

Vickan: Massor med styrkekramar till dig!! Hoppas du kan släppa oron (det mesta av den i alla fall) nu till helgen och njuta av ditt bröllop! Jag kan se dig framför mig, eller rättare sagt din klänning och din kappa, och du kommer att vara så fin! Njut!! Hjärta

Nej, nu närmar det sig slutet av veckan, och därmed hoppas jag också se slutet på alla trista blödningar och så för er som haft en riktigt jobbig vecka... förstår er oro... även om det är vanligt med blödningar, så är det inte alltid till så stor tröst när man står där själv... Kramar till er!

• Vårtur2010

Tack alla för välkomnandet!!

Lindis: kommer aldrig att förlåta dig för Vårtor Skrattande

Kasa: Inga barn sen innan. Har blivit gravid på 3 av 4 ivf:er och lyckats på ett NS..

Anderska: när åker ni, kan tipsa om bonprix. De har fina och billiga mammakläder i alla storlekar... har beställt kläder därifrån och väntar på att mina nya snickarbyxor ska komma..

För er som inte är van vid mina förkortningar PS= pliktskav(sex man har vid ägglossning) NS= nöjesskav(precis som det låter sex utan "krav")

• strössel

Ego: Mår inget bra idag ont i magen mår illa känner mig allmänt hängig, var ute på kvällsrunda med hundarna igår och fick sån värk i underlivet så jag trodde jag skulle dö men sen försvann det vet inte vad det berodde på. Och bebisen har sparkat ovanligt mycket i går kväll och i natt och brösten läcker mer än nånsin nu.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011