Najje79 skrev 2011-09-08 15:09:21 följande:
Jis: Jättefin mage! Vart har du köpt jeansen??
elintang: Jag har gått privat på IVF-kliniken i Gbg, de har inte hittat något fel på oss. Vi har även genomgått en missfallsutredning där det inte heller framkom några fel. Nu är det femte försöket (1 ET, 2 FET och nu ET). Är i v 7 (6+2). Har fått alla mina MF i v 7 så det är nervöst nu...
Kelsson: Stackare som är så trött! Du får släppa alla måsten och sova när du kan! Kramis!
Strössel: Är det nått på gång tro? Eller är det stressen inför renoveringen? Ta hand om dig vännen!
Ego: Har haft sån växtvärk idag så jag har faktiskt inte kunnat tvivla... hoppas det håller i sig, har gärna ont om det är "rätt" ont. Mår illa av och till under dagen, har ingen direkt matlust utan mår illa av olika lukter.
Idag när jag läste saga för barnen avbröt jag mitt i och utbrast: Men fy vad det luktar sopor här! Det var tyvärr ingen annan som kände den lukten så jag fick bara acceptera att jag har väääldigt känsligt luktsinne just nu! lus att jag är överkänslig, gråter för allt, och då menar jag stortjuter med tillhörande hulkningar... I Love It!!

Jag håller tummarna för dej att det ska gå bra! Varje dag är en seger