• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • skatten12

Lindis är du i v 5+3 nu?? Du va lite efter
    Mej va?? Ser dem nått på vul då? Min bm ds att de är inte nån ide!:( jag ville ju kommit då
    Men hon ville vänta till vul tiden.. Håller tummarna !!! Du ska se de går bra !:)

• Kelsson1

Lindis: Gick tillbaka o kollade, vi fick se ett hjärta ticka v6+1, det var då jag åkte in på akuten på grund av blödning. Men läkaren varnade redan då att det inte var säkert att de kunde se något. Hoppas du slipper åka in!

• Lindis1974

Jag var inne i måndag. 4+ 6 va det då. Det dem såg då var gulsäcken.
    Det e ju tidigt så man lär knappt se något nu heller. Så jag avvaktar som en snäll flicka :)

• Kelsson1

Lindis: Jo det är lite tidigt men fortsätter det så här så skulle jag åka in till helgen, kanske kanske går det att se mer då...

• Vickan I

Lindis - tror det är bra att du avvaktar även om det är terror. Du har ju redan fått bekräftat att det sitter rätt och mkt mer än det kan man inte se nu. Innan 6+0 är det ingen idé att kolla igen och även då beror det till stor del på hur bra maskinen är och hur skicklig läkaren som kollar är om man kan se hjärta eller ej. Men väntan är hemsk.

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • elintang
    strössel skrev 2011-09-08 11:23:36 följande:
    Hej vi gjorde ett ET på Rmc Linköping fick minus sen gjorde vi ett Ostimulerat FET och fick ett plus och är i v 34 nu.

I vilken vecka är du i ?
    Jag är i vecka 29 . Ska bli sjukt spännande detta :) 
    Tack så mkt ni andra !  
    Är alltid spännande att kolla hur det går för andra som är i samma situatuion som en själv .
    Har ni någon diagnos eller hur kommer de sig att ni använder IVF ?  
  • Vickan I
    elintang - Vi har sk manlig faktor. Sambon är född med kryptorkism och läkarna tror att detta är orsaken till att han har otroligt få spermier. Vi är glada att det fanns några öht. Så vi har gjort ICSI. Ni då?
    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011