• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Enya70
    Aurora1979 skrev 2011-09-14 21:19:29 följande:
    Här är det ingen skillnad med att gå över som IVF:are... frågade min BM men hon hade aldrig hört att det fanns någon 1-veckas gräns här iaf.Här behandlas vi verkligen som vilken graviditet som helst, inga extra UL eller något.

Får väl bjuda på en magbild på mig tagen nu ikväll,i v.32 Ni får ursäkta den extremt dåliga ljussättningen haha... men jag orkade bara inte ta om bilderna igen, maken får verkligen öva på det där med att fotografera! ;)

Åh vad fin du är! {#emotions_dlg.flower}
  • Aurora1979

Enya70, Karmosin och Jis: Tack vad snälla ni är! {#emotions_dlg.flower} Det värmer i hjärteroten, speciellt idag när man haft en dålig dag! *kram*

• Najje79

Aurora: Du är jättevacker!!! Åh, vilken fin mage, du är så fin!
    Du skriver att du bor på västkusten och du går på Sahlgrenska. Det är inte så att du bor i närheten av Trollhättan eller Uddevalla? Om du gör det kanske vi kan träffas och fika?

• Najje79
    Najje79 skrev 2011-09-14 21:29:20 följande:
    Aurora: Du är jättevacker!!! Åh, vilken fin mage, du är så fin!
    Du skriver att du bor på västkusten och du går på Sahlgrenska. Det är inte så att du bor i närheten av Trollhättan eller Uddevalla? Om du gör det kanske vi kan träffas och fika?
    Eller jag kanske har blandat ihop det, nu blir jag osäker... men du är iallafall fin och jag fikar gärna! Glad
  • Aurora1979

Najje: Tack snälla! =) {#emotions_dlg.flower}  Jag bor i Lerum, så det är väl en bit till Uddevalla/Trollhättan men klart att vi borde kunna få till en fikadate någon dag! =)

• Najje79

Ja men absolut! Jag bor mellan Gbg och Trollhättan, så kanske skulle vara lättast att träffas i Gbg??

• Vickan I

Vad fin du är Aurora och magen med. Roligt se hur ni andra ser ut. Kanske ska våga mig på en bild på mig också haha.

Najje - jo får väl lyssna på läkarna. Har ju lite tid på mig att bestämma mig ockå antar jag... 

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011