• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Najje79
    Vickan I skrev 2011-09-14 21:38:17 följande:
    Vad fin du är Aurora och magen med. Roligt se hur ni andra ser ut. Kanske ska våga mig på en bild på mig också haha.

Najje - jo får väl lyssna på läkarna. Har ju lite tid på mig att bestämma mig ockå antar jag... 
    Tycker absolut att du ska våga dig på en bild! Jag väntar tills bebismagen verkligen ser ut som en bebismage och inte bara en översvullen degklump som den gör nu Skrattande
  • Aurora1979

Najje: Ja Göteborg blir väl bra. Fast måste förvarna om att jag inte hittar någonstans! Jag hittar till centralstation, that's it! ;)  Och du, den där degklumpen till mage hade jag lääääänge! ;) Sen helt plötsligt har man en jättemage... och din lär ju komma fortare än för oss andra! :D

Åh vad snälla ni är allihop! {#emotions_dlg.flower} Blir ju alldeles rörd *snyft snyft* Flört

Vickan: Ja våga du med!!      

• Lillstint

Oj vad ni har skrivit flitigt här idag! Kan ju inte komma ihåg det som stod fyra sidor bort typ... Lindis: vad du har gått igenom! Men nu ska allt gå bra! Aurora: vad kul att se dig! Du är jättefin! Det är verkligen kul att få ett ansikte till er tjejer! Undrar om jag bågar det nångåmg... Jag har alltid försökt hålla mig ganska anonym... Jaha... Och där tog minnet slut fastän jag precis läst... Nåväl skyller på att det är sent...:) God att alla fantastiska tjejer!

• Najje79
    Aurora1979 skrev 2011-09-14 21:47:03 följande:
    Najje: Ja Göteborg blir väl bra. Fast måste förvarna om att jag inte hittar någonstans! Jag hittar till centralstation, that's it! ;)  Och du, den där degklumpen till mage hade jag lääääänge! ;) Sen helt plötsligt har man en jättemage... och din lär ju komma fortare än för oss andra! :D

Åh vad snälla ni är allihop! {#emotions_dlg.flower} Blir ju alldeles rörd *snyft snyft* Flört

Vickan: Ja våga du med!!      
    Haha, det är väl typ vad jag hittar till också och det är för att bussen stannar där! Kanske en lördag med fika och shopping?
  • Najje79

och appropå mage, så var jag och kollade några bildtrådar för tvillingmagar... jag är rädd!!! Förvånad
    samtidigt vill jag se gravid ut och inte bara tjock!

• Aurora1979

Najje: låter toppen, två vilsna gravida i Göteborg! ;)
    Du kommer säkert ångra dig om att vilja ha magen sen hehe... ;)

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011