Inlägg från: Vickan I |Visa alla inlägg
  • Vickan I

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Ja usch vad drömmar är verkliga. Badade sonen nu ikväll och han fattade nog inte vad mamma höll på med som vaktade på han som en hök hela tiden. Men drömmen hänger verkligen kvar.

Kelsson - ja visst är det kul med gravidosfika . Med sonen var vi också ett helt gäng här från FL som brukade träffas en gång i veckan och fika i stan. Ibland var vi jättemånga och så kul se folks leenden när vi alla vaggade in på fiket tillsammans haha. Sedan när vi kom många med barnvagnar och bebisar istället var folk inte lika förtjusta hahaha.

(¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Vickan I
    Kelsson - Ja absolut. skulle vara toppen. Är det kvällstid måste jag bara fixa så att ngn har koll på korven hemma. Än så länge jobbar ju många av er. Men om ni bestämmer ngt så försöker jag anpassa mig .
  • Vickan I

Vad pratar vi för tid för fika?

• Vickan I

Hm fick inte in bild i tråden, men i mitt galleri under standard finns en bild från när vi gifte oss om ngn är nyfiken. Där ser man lite av magen iaf .

• Vickan I
    Kelsson1 skrev 2011-09-24 21:18:56 följande:
    Vickan: Vilken härlig bild! Du är så vacker! Ni passar väldigt bra ihop o man ser att ni är en lycklig familj!
    Jo pratar fika v40, torsdag eller fredag (var de dagarna som passade Jis för nästa vecka passade inte för kasa). Är du på?

Tack gulliga du. HATAR verkligen att vara med på kort haha, finns inte många bilder på mig kan jag lova. Jag är absolut på om det bara är så att det fungerar med Alvin och att ngn passar honom. Därför jag tänkte tid så att jag kan försöka fixa så mormor eller farmor passar om mannen är borta.
  • Vickan I

Tack Strössel och Jis .

Kelsson - Ska flagga för slutet av veckan till mormor och farmor så får vi bestämma en dag sedan. Tid kan jag anpassa helt, bara att de ska kunna hämta och passa tills mannen kommer hem.  

• Vickan I
    Luella skrev 2011-09-25 00:27:28 följande:
    Vickan, vilken fantastisk bild! Grattis igen
    Gulliga du . Här om dagen skulle jag skriva mitt nya efternamn för första gången och det tog tvärstop hur jag skulle få till det, måste öva .
  • Vickan I
    Lillstintis - Tack ! Jag som du oroar mig en massa för allt. Värre denna gång tom för nu har jag hunnit få mer koll på saker att oroa mig för mot förra gången. Så att man är coolare andra gången man är gravid....nää. Men försöker också se realistiskt på riskerna/nojorna man har och som tur är så är mannen min en riktig statistiker som ofta kan få ner mig på jorden igen med ett diagram eller två där man ser bättre hur det faktiskt ligger till, hahaha.
  • Vickan I

Hej alla rara, hoppas ni haft en toppenhelg . Tack alla för allt snällt ni skrivit om bröllopskortet  

Ang strl 50 har vi en del, men strl 48 var lite stort på sonen och jag hoppas nästa ska hålla samma strl när h*n kommer ut , räcker (mentalt) bra att få ut en sådan haha. 

Foglossning vet jag inte om jag har denna gång. Hade det fram förra grav, men allt gör ont nu, både fram, bak och inne...så vet ärligt inte vad som är vad längre. 

Ego - Var på dop igår i kyrkan. Vi hade "bara" namngivningsfest för sonen och ibland har jag undrat om det var rätt, men igår medan jag lyssnade på prästen och att tas in u guds stora familj och bla bla så insåg jag att det var helt rätt för oss att inte döpa barnen i kyrka. (Delvis därför vi inte gifte oss i kyrka också). Så långt ifrån oss på ngt sätt. Men ni kan tro folk där skulle kommentera magen (bara folk jag aldrig träffat eller länge sedan jag såg). Men nu är man van vid det så rann av rätt lätt.   

Hur blev det med fika v 40 och tid? 

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011