Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Så otroligt roligt att ha dig här Jordgubbe VÄLKOMMEN. Man blir så himla glad när en efter en kan flytta över hit!
Så otroligt roligt att ha dig här Jordgubbe VÄLKOMMEN. Man blir så himla glad när en efter en kan flytta över hit!
Ja jag avvaktar också dag och tid för när ni som jobbar kan. Jag måste ju fixa "barnvakt" för att kunna fika en vardagkväll/em så måste ha en dag att kunna fråga mormor/farmor om de kan hämta och passa till sambon kommer hem.
Underbart Enya . Vilken toppfredag! Grattis . Får ni fira ordentligt!
Ang strl så har vi en del i strl 50 och 56, men det mesta är från sonen. Jag vägrar tänka att dessa inte kommer passa kommande bebis då jag inte vill ha den större än så när den ska ut . Med sonen fick vi ju även köpa till lite kläder i strl 48, men TUL har ju visat att denna är lite större...Skulle inte köpa så mycket utan i så fall skicka ngn annan att skaffa några plagg om det behövs fler innan man själv orkar sig ut.
Hej tjejer. Hoppas alla haft en bra helg. Här är det trött trött trött. Sonen (nu också småsjuk) och gravidkroppen gör att jag sover noll så att ladda inför vad som komma skall går ju inte....
OT - Idag var vi på visning av en lgh (en fyra) på vår gata och fast jag vet att vi BARA skulle kolla för framtiden och om fyror i dessa hus var av intresse öht för senare så vill jag buda, vinna och flytta NUUUUU! Blir alltid så när jag ser ngt och nu surar jag, hahaha, för att sambon ser nyktert på det och fördelarna med att bo kvar i trean tillsv...vilket jag också VET egentligen, men vill ju ändå.
Hej tjejer. Idag skulle bebis skrämmas hos bm. Var där imorse och skulle lyssna på hjärtljud och ta mitt blodtryck en extra gång då vi båda låg väldigt högt i tors när vi var där. Mitt blodtryck var bra, men bebis hjärtljud dippa och gick NER en massa. Gud vad läskigt det lät när det blev långsamt. Så bm ringde förlossningen och nu har jag legat med ctg, men bebis verkar ha haft sitt roliga för kurvan var ok enligt bm här, men måste evighetsvänta på läkaren för svar innan jag får gå. Men skönt fått det kollat iaf.
Åh Lindis vad jobbigt :(. Hoppas allt är bra och att din lilla också bara ska skrämmas. Envist med lång väntetid också. Tänker på dig, stor kram
vad skönt höra att allt var bra Najje .
Kelsson - ja jag hoppas det. Farmor skulle kolla om hon kunde passa A. Men fre 16.30 utanför Kulturhuset är det sagt så?
Haha tur att inte jag är den enda hormonpåverkade här då , är fortfarande sur kan jag tillägga, men det ger väl sig. Tar fokus från oron av kommande förlossning iaf....
Strössel - Igår vaf jag hos bm för att lyssna på bebisen och kolla mitt blodtryck eftersom det var lite tokigt förra veckan när jag var där. Bm ville jag skulle komma på en extra koll igår. Mitt tryck var bra men när hon lyssnade på bebisen så droppade det och h*ns hjärta slog jättelångsamt. Lät skitläskigt och bm ringde direkt till förlossningen och beordrade dit mig. Hon sade att det kan bli så ibland men att det borde kollas ordentligt, men ctg visade att allt verkade ok igen så h*n ville väl bara busa och skrämmas! UL visade också att allt såg bra ut. Tror dock att läkarkandidaten som var med zoomade in en jättepung ett kort ögonblick . För hon frågade om jag visste kön och jag sade nej, "vill du veta" frågade hon då och jag tittade till på skärmen och tyckte jag såg en pung som med sonen innan jag hann titta bort och säga nej och då flyttade hon snabbt ul-grejen....