Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
Smart du
Kelsson - Då börjar jag dagen med att skicka en kram till dig då . Du får kanske också gå och unna dig en gravidmassage som jag ska göra. Måste bara boka innan presentkortet går ut...
Ang förlossningsbrev så ska min bm skriva ngt åt mig haha. Så var det förra gången också, då jag inte orkade göra det. Denna gång behöver det iofs bara stå "info om bebisen välmående/hjärtslag/status HELA HELA HELA tiden + omföderska som är livrädd att ngt är fel på barnet pga tidigare felbehandling av er här på KS ". Det enda jag oroar mig för denna gång. Massa lustgas och ev EDA också .
Väskan har jag inte packat ännu. Svårt packa när jag inte vet hur lång tid allt kommer ta. Är livrädd för en långdragen igångsättning på tre dgr och sedan bb-tid. Vill inte vara borta så länge från korven. Men då får sambon fixa ombyten, kan ju inte ha en hel resväska med mig . Förra gången packade jag klart väskan medan värkarna var. Tänkte att jag hade en vecka på mig då, men så kom han tidigt.
Kelsson - Ja men en kabinväska kan du ju ta, smidigt. Eller man får väl komma med en stor resväska alá Mallis när man var 18 år också om man vill . Det som känns bäst, det är viktigast. Min bm som har arbetat på förlossningen förr berättade om folk som har med sig prydnadssaker och allt möjligt och ställer upp och pyntar rummet, ngn hade en särskild lampa med sig och ja allt . SÅ en väska modell större är nog inget de skulle höja på ögobrynen av! Men som Strössel också skrev, myskläder osv tar ju sin plats, liksom tofflor och massa annat plock, så hyfsat stor måste ju väskan vara.
Åhh drack en kopp hallonbladste (bara smakat lite innan) och kände mig plötsligt yrslig och fick /har sedan dess hemsk huvudvärk. Jag har mkt sällan huvudvärk annars, är en magproblemmänniska . Dricker ju inte kaffe, te och sådant annars alls, tycker inte om, men vet ngn om te kan ger huvudvärk eller om det var slump att det kom direkt efter/under drickandet?
Tack Kasa .
Cattm - ja se till att vila mellan jobb/renoveringsvarven. Välkommen åter när du har tid, ork och lust .
Kelsson - Hoppas du mår bättre snart, känner inte igen dina symptom. Ja te kanske inte är min grej. Ska testa en kopp till ikväll om det gett med sig eller imorgon. Händer samma sak så vet jag ju att det inte är för mig. Känner mig fortfarande lite konstig. Typ lite full , fast på ett obehagligt sätt. Flyttar jag blicken fort så svänger det till i huvudet och svårt fokusera blicken ordentligt. Undra vad jag fått för te egentligen....
Härligt Najje. Skönt att allt såg toppen ut .