Inlägg från: Kelsson1 |Visa alla inlägg
  • Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

kasa: Helt rätt. Sätt nästa delmål till 100 dagar så har du inte alls långt kvar (det gjorde jag). Vet tyvärr inte när man går in i tredje trimestern.

Aurora: Vad roligt, blir det kryssning för dig också?
    GRATTIS TILL v30!

• Kelsson1

Strössel: Tack!

Vickan: Håller tummarna att du får givande möte med läkaren!

Jis: Tack! Visst är det sjukt att vi kommit så här långt ?

• Kelsson1

Aurora: Beklagar ändå sorgen. Begravningar är inte roliga även om det inte är närstående. Vår släkt är också sådan, vi träffas också nästan bara vid begravning o bröllop... STOR KRAM TILL DIG!
    Sover du också med öronproppar? Trodde att jag var ensam om det! Jag måste också vänja av mig de innan ebbis kommer...

• Kelsson1

Aurora: Jag började sova med öronproppar när hunden flyttade in (hon snarkar vääääldigt mycket o högt) och kan inte heller sova utan de längre...

anderska: STORT GRATTIS TILL LYCKAT RUL!!! Jag levde nära på en vecka med leende på läpparna efter RUL hoppas det blir så för dig också

• Kelsson1

anderska: Fortsätt du att vara löjligt lycklig, det är med all rätt!

Jis: Väldigt fin mage! Jag har som mjukt fläsk undertill därför blir det inte några magbilder från mig...

• Kelsson1

Najje: Härligt att du har lite annat att se framemot så du slipper nojja över VUL!
    Penicilinkur? Har du blivit sjuk?

• Kelsson1

Najje: Välkommen till de gravidas värld, värre blir det! Gravidhjärna kallas det, get used to it

tredjemaj: Vi känner med andra som har det svårt att få barn på ett helt annat sätt än folk som producerar barn till höger o vänster. En som aldrig haft svårt att bli gravid kan aldrig förstå vår smärta. Du är go som orkar bry dig om en vilt främmande människa! STOR KRAM!

• Kelsson1

Strössel & Aurora: Kommer ni inte att vara i någon större stad någonting innan BF? Jag tror definitivt på mer specialicerade affärer för er.

• Kelsson1

Ankaja: Har tyvärr inte ens hört talas om Notch-test. Vad är det för något? Varför gör man det?

Aurora: Låter skönt, ja det är nog nackdelen med att bo på ett litet ställe, brist på affärer, tur att ni ändå bor i närheten av Göteborg så du överlever .

• Kelsson1

Aurora: Då får du försöka få tid att besöka Details när du åker förbi Stockholm

Rent allmänt så sa min syrra att amningsBH som hon köpte på KappAhl var värdelös, axelbanden behöll inte "inställningen" utan blev större hela tiden. Hon gillade de från H&M bättre... Kan ju vara olika från person till person men det var tipset från syrran.

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011