Här är det vecka 12 idag - nu kan man äntligen börja pusta ut lite Har haft ett sjukt beroende av att läsa om missfall, men nu ska jag inte göra det längre. Man blir ju tokig av det!
Kasa: Men fy stackars dig, vad obehagligt. Det måste ha varit fruktansvärt att ha sett så mycket blod. Men tur att din krabat är en liten kämpe!! Att ta en promenad låter väl som en lite förenklad lösning på allt som du har gått igenom. Hallå knäppa läkare... Ta hand om dig, vila mycket, det tror jag på.
Stackars oss som är yra - det är inte lätt. Försöker äta lite hela tiden, dricka mycket, gå och resa mig långsamt... Och visst blir det värre med illamåendet av yrseln? Man vill ju bara spy hela tiden...
Speck: Var faktiskt förbi min snälla BM idag som gav mig en snabb tid. Alla blodvärden såg bra ut. Däremot hade jag väldigt lågt blodtryck, 85 /55. Därav yrseln antar jag. Men min kropp har alltid betett sig illa när jag stressar så det blir värre av det. Huvudvärken kan också bero på lågt blodtryck. Får se hur länge man ska dras med detta. Men gissar att jag får göra som du och jobba deltid om det inte ger med sig... BM tyckte att jag skulle gå till läk för deltidssjukskrivning om det inte ger med sig. Skulle vara skönt att kunna gå vid 14.00, man är ju zombie efter det.
Kämpigt för dig att behöva dras med huvudvärken och att den inte ger med sig trots vila. Haft den hela graviditeten?
Strössel: Nee, vad jobbigt. Men tur att det såg bra ut där inne. Måste ha gjort jätteont att bli trampad på magen. Busig vovve du har!
Jis: VAd härligt att se den lilla krabaten! Förstår att det är med delade känslor att lämna FC. Vi har ju alla gått igenom långa resor för att komma hit - då blir det väl en viss separationsångest :)