• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Speck

Åh fy tusan, trött o jävlig o omitverad att jobba.. Fredag idag iaf! 

• Jis

Carlan, det sjuka var att för två veckor srdan var det en liten räka, nu såg man att den rörde sig, rörde armar och ben och man såg hjärnan och allt. Sån stor skillnad. Ni har verkligen nått att se fram emot!!

• Jis

Speck: samma här, är så glad att jag har möte halvdag m mitt sekreterar nätverk, sen jobba 2 timmar och sen Mvc för hon inte hann klart m inskrivningen på en timme. Börjar få ångest för all frånvaro på jobb...

• Vickan I

Speck - samma här. Har haft jobbångest sedan jag kom hem fr semestern i måndags. Blä. Lite tidigt skjuta ut sig på mammaledighet i v17 haha. Men såååååå omotiverad och det brukar jag aldrig vara.

• strössel
    Kelsson1 skrev 2011-05-13 10:24:20 följande:
    Graviditetsvecka 11 idag (V10+0) !
    Grattis underbart Skrattande jag går in i v 18 idag, då går vi in i ny vecka på fredagar båda två Flört

En tjej i min tråd har efter RUL fått ta ett svårt beslut att ta bort barnet pga fel gör så ont i hjärtat att läsa sånt, så nu är jag jätteorolig över mitt RUL om två veckor. Har mer tänkt att så länge det ser bra ut på UL så är allt bra men där kollas det inte så noga som på ett RUL. Nu känns två veckor väldigt långt.
  • Vickan I

Strössel - åh jag läste hennes inlägg. Vilken sorg. Börjar nästan gråta. Det som hon/de råkat ut för är min STORA skräck då nevrospiralmissbildningar som outvecklad hjärna är en av de förhöjda riskerna för oss pga cellgiftet. Dessa dryga två veckor kommer vara en plåga fram till dess vi ska kolla. Åh b

• Vickan I

Oj råkade skicka iväg. Så orättvist för dem :(. Vet du om hon hade gjort kub eller annat ul innan rul, men att det inte syntes då?

Kommer gå bra på ditt rul strössel, men förstår oron. Kram

• strössel
    Vickan I skrev 2011-05-13 14:48:07 följande:
    Oj råkade skicka iväg. Så orättvist för dem :(. Vet du om hon hade gjort kub eller annat ul innan rul, men att det inte syntes då?

Kommer gå bra på ditt rul strössel, men förstår oron. kram
    Ja hon har gjort kub test och då sa läkaren att allt såg jättebra ut, det är det som skrämmer mig lite. Som du säger borde det inte har syntes då. När har du RUL ? Jag har den 26 maj.
  • Kelsson1

Strössel: Tack och grattis själv! Jo vi passar på på fredagar, tycker jag är bra kan man läsa på om nya veckan under helgen i lugn o ro... Är fullständigt övertygad om att RUL kommer att gå över förväntan för er! Inga bekymmer förutspås! STOR KRAM!

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011