• fair

89:or som är gravida! :)

Här samlas vi som hållit till i tråden 89:or som vill plussa :)

Vi pratar om allt mellan himmel och jord och självklart om våra graviiditeter och allt som hör till.
    Skriv gärna in er på BF- listan!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-07 19:32
    Självklart är ju även dem som inte hållit till i gamla tråden också välkomna!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-27 21:11
    BF- listan: www.familjeliv.se/Forum-2-113/m59712156.html

Våra magbilder och UL bilder: www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59712086.html

• Svar på tråden 89:or som är gravida! :)
  • Maajsi

Jag har haft magsmärtor sen onsdags och for in på akuten idag. Det visade sig att jag hade slidkatarr som jag fått antibiotika mot. För tillfället var det bara en "retning" på modertappen men ja, som läkaren sa, det värsta som kan hända är väl att värkarbetet startar eller att det blir vattenavgång. Suck, känns som att allt bara går emot en. Det enda man kan göra är att hoppas att det går tillbaka och att bebis får fortsätta stanna där inne tills det är dags. Men man blir så orolig. Nu har jag dock blivit ordinerad vila så det är vad jag ska göra de närmsta dagarna. Är för övrigt i v. 17+0 idag.

• Gabriella89

Har plussat och har landat ! :)

Har mått så jäkla illa men har lugnat sig MYCKET! Är ändå  bara i vecka 4+6.. Men brösten.. Oh my god! Som dom värker. Har även kass mage, gasig och förstoppad. Lite växtvärk nere i magen ...

Känns konstigt att illamåendet nästan försvunnit...     

• Maajsi

nu mår jag bättre. Rul Imorgon. då ska de kika så att infektionen har försvunnit helt. Nu har jag även börjat känna sparkar sen förra veckan och har  även fått foglossning, buhu så ont det gör. Jag som ville slippa detta elände denna gång, men icke.

• Maajsi

Nu har jag varit på RUL :) det väntas en pojke denna gång med. Men oj så livlig krabat. han vände rumpan mot oss hela tiden då man skulle mäta å kika hur det såg ut åså.

Jag lägger in lite magbilder å en bild från rul idag i bildforumet :)

• viplanerar09

Så roligt och verkligen lycka till! När har du bf?

• Maajsi
    Aalt0 skrev 2012-06-25 18:11:41 följande:
    Oj jösses Maajsi!! Hoppas allt kommer gå bra {#emotions_dlg.flower}
    Jodå, infektionen är nog borta. Har då inte ont av den eller så nåmer så ^^ hur går det för dig?
  • Maajsi
    Gabriella89 skrev 2012-06-16 21:02:58 följande:
    Har plussat och har landat ! :)

Har mått så jäkla illa men har lugnat sig MYCKET! Är ändå  bara i vecka 4+6.. Men brösten.. Oh my god! Som dom värker. Har även kass mage, gasig och förstoppad. Lite växtvärk nere i magen ...

Känns konstigt att illamåendet nästan försvunnit...     
    Grattis! :) illamåendet kan komma och gå så det behöver inte vara någon fara. Hur går det för dig?

Nu tjejer, får ni uppdatera här om barnen :) så tråkigt att bara lyssna på mig :P huuur går det? dom e ju stora nu. Dom ligger inte still nu förstår jag ^^
Svar på tråden 89:or som är gravida! :)