Träningsnördar - här samlas vi!
Är det någon här som tränar eller har provat kettlebells?
Är det någon här som tränar eller har provat kettlebells?
Hmm, denna träningsvecka började inge vidare.... Känner av lite i halsen, så jag avbokade kvällens Combat... [ Hoppas det är bättre imorn, har haft ont i gommen sedan fotograferandet hos tandläkarbesöket i Tisdags, så jag hoppas det är det jag känner av och ingen förkylning.
Fick mail om att mina proteinpulver är på väg... får se om de är goda eller ej!
Idag har även jag tränat! Blev inget igår pga halsen, men tror faktiskt det är en visdomstand på väg upp och inte vanligt halsont...
Hämtade ut mina proteinpulver idag..... beställde från 2 olika sidor för gymgrossisten hade slut på ena (1,8 kg) och tur var väl det...... Det andra stället hade bara 0,9 Kg så jag jag tog det och JISSES vilken BAUTA-BURK!
Dum fråga kanske, man vilket slags mått ska man ha.....? Tänkte dock börja nästa vecka, den 1:a November så blir det lättare att komma ihåg när man började..
Har inte tränat sedan i Måndags kväll - har varit magsjuk.... Hade tänkte träna imorn, men vette 17 om man orkar - är helt slut i kroppen..... Ska iaf jobba imorn igen, får se om man blir piggare av det och orkar träna!
Om inte, lär jag få lite ''träning'' på Lördag iaf - för då ska jag ut å ''festa''! Skriver ''festa'' eftersom jag är nykterist - men att skriva ''ut och dansa'' låter som att man är en pensionär....