Inlägg från: Tessou |Visa alla inlägg
  • Tessou

Träningsnördar - här samlas vi!

Är så himla mör i kroppen efter gårdagens cirkel, så jag skippar träningen idag. Men jag fick en del träning idag iallafall - massor med trappor på distriktet jag körde (jobbar som brevbärare, om jag inte sagt det tidigare?) Tänkte göra lite övningar på Wii:n när sonen somnat.

ELIAS 090326
  • Tessou
    Beckaa skrev 2012-03-12 18:49:27 följande:
    oj, då har du kondis! Cyklar du eller åker bil?

Jag simmade en timme i bra tempo. Jag brukar simma en km på typ 25 min, så ungefär 2,25 km blev det. Jag räknar aldrig längder, skönare att bara simma på och bara hålla koll på klockan.

Jag hoppas bara att min överansträngda fot vill bli glad snart så den kan följa med ut och springa. Det kändes fel i hela kroppen att gå till simhallen på en av de första riktiga vårdagarna, men men.. fick min träning i alla fall!

Nu ska jag äta lite nötfärsbiffar som jag hällt i oliver och fetaost, sallad till det.
    Jag både cyklar, åker bil och moped/clubcar... Dock var det länge sedan jag cyklade sist. Men jag har massor med trappor, så det gör inget....

Skulle ha tränat både igår och idag, men känner mig så seg i kroppen så jag avbokade. Var supertaggad igår kväll och imorse över kvällens box. Men sen kom posten och det var MASSOR..... Jag brukar åka ut senast kl 10 - idag åkte jag ut 11:30....... Så då tappade jag lusten totalt! Men på Fredag har jag tänkt gå på cirkel. LEler jag SKA GÅ.....
    ELIAS 090326
  • Tessou
    Beckaa skrev 2012-03-14 21:44:54 följande:
    smidigt att få vardagsmotion i jobbet! Det mest aktiva jag gör är att stå istället för att sitta vid skrivbordet samt emellanåt bära både laptop och projektor. Får kompensera desto mer på fritiden :)

Idag stod armar och axlar på schemat. Kom dock på efteråt att jag glömt en av de planerade övningarna, men hey, snart dags för axlar igen så det spelar nog ingen roll.

Två träningsdagar till innan vilolördag. Bara att köra på :)