Träningsnördar - här samlas vi!
6,5 km längdskidor...skönt men kan konstatera att sjukperioden tagit hårt på den lilla kondition jag fick när vi var i Sälen.
6,5 km längdskidor...skönt men kan konstatera att sjukperioden tagit hårt på den lilla kondition jag fick när vi var i Sälen.
Borde träna lite här hemma nu när jag väl är relativt frisk. Mina bihålor blir inte helt bra och jag ska till sjukhuset om några veckor. Så länge som jag inte har feber så är det ingen fara för mig att träna, men jag ska orka med...fy vad detta tar på energin och jag som inte är helt återställd efter sjukskrivningen i höstas. Jag borde åka till gymmet, men det orkar jag inte just nu eftersom det tar sån tid.
Wiihii jag har tränat hemma! Gäller att ta chansen när mina bihålor tillåter det. Ska till en läkare på önh nästa vecka, hoppas att få hjälp där. Vill egentligen träna på gymmet, men jag hinner inte nu med ett barn som tränar slalom och ett som tränar hockey samt en man som typ aldrig är hemma. Tröstar mig med att det nog är bra att smyga igång träningen igen hemma. Om en månad är hockeyn slut och som det ser ut även slalomen...skitväder!
Jag försöker se positivt på det hela just nu...många betalar dyrt för sandpeeling och lerinpackning, jag får det gratis på jobbet. Nej ärligt idag gick jag i strejk och tvingade barnen att klä av sig själva, gissa om jag blev populär? "Jag kan inte, den är smutsig" . "Nämen titta du kan ju visst själv!" Det är pedagogik på hög nivå det.
Att skotta fram en husvagn ger bra träning! Det är sjukt mycket snö uppe i Sälen nu, tycker de kunde dela med sig lite. Här hos oss är nästan all snö borta nu, vilket inte hör till det normala. Idag har det dock känts okej för idag såg vi solen för första gången på länge.
Tränat hemma!
Ogillar den där puss-smilisen som är här på familjeliv, på facebook blir samma en ...min fråga var lite skämtsamt ställd. Fast egentligen borde jag köra nåt sånt program, men har inte riktigt tiden just nu. Är det i bokform du kör MissKaos? Jag fick ett jättebra pass av min sjukgymnast, mend et börjar bli lite tråkigt plus att jag inte hinner till gymmet nu. Fast igår hittade jag ett pass för axlarna som passade mig perfekt.