• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • HugoMaja

Hoppar in på den här tråden -träningsnörd som jag är :)
    Tränar i dagsläget mest styrka men också en del cardio. 
    Har lyckats gå ner ca 12-13 kg i vikt och har nu nått målet viktmässigt men nu jäklar ska här byggas muskler! ;)

• Maria1982

Rumpa och ben fick sitt medans tvåan och trean hade brottarträning

Kommer kännas i morgon!

• Eleonor86

Sitter på motionscykeln på gymmet och fiscyklar just nu, min foglossning gjorde sig påmina och satte käppar i hjulet för mig idag. Jag hoppas innerligt att det beror på att jag varit sjuk i 2 veckor och att om jag tränar regelbundet nu så lugnar dom sig igen.

Det har varit ovanligt lugnt på gymmet trots att det är januari.. hur är det hos er?

• cosinus
    Eleonor86 skrev 2014-01-15 09:51:51 följande:
    Sitter på motionscykeln på gymmet och fiscyklar just nu, min foglossning gjorde sig påmina och satte käppar i hjulet för mig idag. Jag hoppas innerligt att det beror på att jag varit sjuk i 2 veckor och att om jag tränar regelbundet nu så lugnar dom sig igen.

Det har varit ovanligt lugnt på gymmet trots att det är januari.. hur är det hos er?
    Ajdå, hoppas det blir bättre snart.

Tänkt samma faktiskt! Inte alls så farligt mycket folk trots januari :)
  • Maria1982
    Eleonor86 skrev 2014-01-15 09:51:51 följande:

Passen är fulla, men så är det hela tiden tycker jag. Övriga gymmet är stillsamt
  • Wilowa

Äntligen snö! Jag trotsade bihålor och penicillinkur och åkte en lugn runda på längdskidorna, det var riktigt skönt!

• Tessou
    Wilowa skrev 2014-01-15 22:32:54 följande:
    Äntligen snö! Jag trotsade bihålor och penicillinkur och åkte en lugn runda på längdskidorna, det var riktigt skönt!
    Här vräker det ner, vi som skulle få sol...? Inte för att det gör något med snö heller! Hoppas du inte blir värre/dålig igen efter skidturen..
    ♥ ELIAS 090326 - BF 18/2-2014 ♥
  • Mollly

Ikväll blir det sen träning för mig. Kanske runt kl:20. Hur hade ni lagt upp det med mat nu i eftermiddag och ikväll. Vanligtvis passar jag in så jag har tränat klart innan lunch eller middag. ska jag äta min middag som vanligt vid 17 och sen ta något mindre efter träningen?

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!