Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Sprang.Har nu svinont

MissMe83 skrev 2012-12-22 09:42:52 följande:
    Går på Friskis å Svettis. Det är dom som har passen. Vet inte var man hittar det andra. Vad tror du bebisen säger om de andra passen? Du vet ju hur det går till menar jag

JAg tror bebisen mår bra av att du mår bra.
    JAg instruerade ju spinning till 2v innan beräknad nedkomst. Gick på bodybalande till runt v 35 tror jag. ch jag mådde bara bra av det...

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Foten är mkt bättre! Väldigt neg grav test, hoopades fa ge maken den julklapp ha onskar sig mest av allt.. jag med saklart, ja ni fattar

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Foten är mkt bättre! Väldigt neg grav test, hoopades fa ge maken den julklapp ha onskar sig mest av allt.. jag med saklart, ja ni fattar

• MissKaos

Så spydde sonen inatt.. risig hela julafton. Nu mår jag illa.. och maken.

Tack, missmee! Jag har ju en inderbar unge... ska öva radikal acceptans.

Gått upp över jul, lite att jobba med.. Thailand om 3v.. mer god mat och vila, börjar undra hur det blir med goteborgs varvet! Och sthlm Marathon? Trist..

• MissKaos

Spinning! Ställ styret lite högre bara. Och en gyminstruktion!

MissMe83 skrev 2012-12-25 20:33:33 följande:
    Misskaos: åh nej åh nej hoppas ni är inbillnings illamående bara, brukar jag bli när någon spyr. Fy vad mycket kräk det är överallt nu. Uärk.

Jag går omkring och funderar på vilken träningsform jag ska ge miig på nu under min tjockis tid. Vill verkligen röra på mig men flåset är ju inte som innan. Har ni tips?? Inte yoga, det funka inte för mig. Vill svettas lite.

Har börjat må illa igen så vet inte hur jag klarar träna. Får se. Konstigt att börja Målilla i v 16, ioförsig har min kropp aldrig funkat normalt ha ha

• MissKaos
    MissMe83 skrev 2012-12-25 21:48:22 följande:
    Ok kanske ska ge det någon fång till då

Gymmet är jag ju väldigt bekant med tidigare . Kanske skulle man få en tjockis instruktion

Man ska helst göra det.man brukar men anpassat!
  • MissKaos
    MissMe83 skrev 2012-12-25 21:48:22 följande:
    Ok kanske ska ge det någon fång till då

Gymmet är jag ju väldigt bekant med tidigare . Kanske skulle man få en tjockis instruktion

Man ska helst göra det.man brukar men anpassat!
  • MissKaos

5km sprugna. Nu feber.

• MissKaos

Skidåkning ja...

Jag är väl en sån ni inte gillar.

Jag KAN ta mig ner för en svart backe men det kräver ganska vida svängar. Stannar ifs alltid vid kanten och alldrig där det precis börjar falla eller hur man ska säga (ni vet, bakom krönetpå backen) Snabbare åkare får såklart se så d om inte åker på bakifrån men det är ju faktiskt deras sak. Om jag inte får träna i svarta backar kommer jag ju alldrig bli bättre heller. Nu är det länge sen vi åkte... Roligt, men jag är lite rädd efter att dels ha trillat och fått åka skoter ner. Dels med min rygg..
    Blir dock lite tveksam till att åka om alla måste var skitduktiga för att få åka. Jag hyrde skidlärare i franktiken när vi var där, eller rättare sagt vi var en liten grupp om 4 pers. Fast alla andra blev sjuka så de var bara jag kvar Det var så kul! När vi var själva så åkte vi svart backe, det tog väl 4ggr så lång tid för m ig att komma ner som för min man men jag KOM ner! Utan att trilla. Och utan att ploga ner..

• MissKaos
    MissMe83 skrev 2012-12-28 10:47:39 följande:
    några av er bad ju om en magbild på bebis magen det är stor skillnad från de andra bilderna jag postat på min mage med begynnande 4 pack Här kommer min bebis i magen bild. bortse från stöket i bakgrunden ha ha.

Vecka 16, tagen idag yrvaken och jäklig
    FINT! Då är snygg som gravid. Det klär dig!
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!