• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-02-20 06:45:00 följande:
    hallonbilar!! hoppas ändå det är nåt i magen !!!kontakta bm !

inatt satte mensen igång !pratade med min make och vi gör 1 försök till , försök nr 9!!!funkar inte det blir det paus i 3-4 månader !

ska äta borago from idag igen,jag tog dom på morgonen ,någon som rek ta på kvällen ist ?? 

nejj men va fan..nu får du inte testa med cb mer nu bojkottar vi dom helt. trodde verkligen att det skulle vara nått
  • alexander2011

melody :) GRATTIS

hallonbitar :S ser tyvärr cb:s vanliga spöksträck

knasen: lägg in bilden   

• alexander2011
    Krambjörn skrev 2012-02-20 09:10:14 följande:
    Kan man hoppas fortfarande denna månaden eller skall jag räkna med att min chans denna månaden är förbi?

Jag fick ju levrat blod igår alltså 4 dagar efter ÄL och det är även idag levrat/rött.

tycer det är jättekonstigt. ring bm
  • alexander2011

knasen, man ser ju visst nått juh

• alexander2011

ok ska lägga in en bild på mitt äl test. tjejer förlåttt för att jag tjatar så men jag vill så gärna lika mycket som er o bli med barn igen.
    dag 21 idag. om äl testet räknas som positivt. ska jag räkna 14 dagar fram från idag då? 

• alexander2011

angie91 skrev 2012-02-20 11:51:32 följande:
    e de positivt idag får du räkna med ägglossning inom 24-48 timmar.. såå räkna från imorgon om du haft ÄL idag ^^ 
    ok tack såhär såg mina kvälltester ut o morgondagens längst ner.
    men gårdagens hade varit positiv om den var lika bred eller. såg mysko ut eller hur

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-02-20 12:10:27 följande:
    Alex: inte be om ursäkt!! Vi är alla lika ivriga! ;) ser superbra ut på dina ältest! Jag hade räknat 14 dar till bim.

SoligSkäms tycker du det ser positivt eller avd tror du om gårdagens(mittens) testet? även fast det är smalt. vet faktiskt inte om de måste vara lika breda?? har jag äl nu? gör så att jag räknar 14 dagar från idag
  • alexander2011

måste fråga en gång till. har jag haft äl nu?mina test er från igår och i morses såg ut såhär men nu är det verkligen negativa o jag har flytningar
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-02-20 14:18:29 följande:
    Cb är ju luriga men vad tror ni?

jag tror du är preggo helt klart
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-20 14:38:47 följande:
    blödde du som en mens?? för jag trodde verkligen jag va gravid,tyckte mig få ett tydligt men svagt plus typ bim-6

efter det har jag inte testat ,har som mens nu men mår sjukt illa och har mörkare bröstvårtor samt lite större men inte ömma längre ! 
    kan berätta för dig sveasmamma en liten solskenshistoriA. första gången jag var gravid så hade jag 1 vanlig mensblödning. gjorde dock abort v 11 men jag tror ändå att trots en blödning så kan man vara gravid. testa efter blödningen. kan vara en genombrottsblödning
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester