• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fridhaa skrev 2012-02-16 22:14:15 följande:
    Imorgon kommer mina tester från billigatester som många rek här. Jobbar inatt så jag ska hålla mig tills kl 3 om det nu går när posten väl är här :) har börjat må så sattans illa och metal smaken i munnen söker mig! Magen krånglar brösten verkar blivit normala.. Sen har vi kramp anfallet i livmodern efter sex och ont i svanken. var först rädd för en uvi som jag behandlat själv tog en skicka på jobb Mensen va negativ som tur är eftersom värken i svanken inte verkade som något gott tecken... Fan ge mig ett svar nu kropp BIM imorgon kanske kommer Mensen i helgen.. Sorry om det blev en hel smetig text men de blir knasigt när man skriver från iPhone !
    åhhh lägg in en bild imorgon. påminner om mina symptom då jagvar gravid första gången :) lycka till
  • alexander2011
    Momtobee skrev 2012-02-17 07:57:42 följande:
    Sitter här och väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan ringa tandläkarn... Ser ut som jag har en tennisboll i kinden :(

ajajaj, du kommer nog få pencellin o dra ut tanden senarenr infektionen har lagt sig
  • alexander2011
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 07:36:35 följande:
    Men alltså, titta här då
    Nu tycker ju jag att billiga-testers ÄL test ser negativt ut, men jag fick positivt på CB

men lilla du Solig sträcket närmast urinuppsammlaren är superpositiv så du har äl nu!!
  • alexander2011
    Hallonbilar skrev 2012-02-17 08:24:00 följande:
    jag måste säga att jag beundrar din karaktär, jag har testat till förbannelse, det har gått så långt att min 3-åring när han följer med säger mamma kissa där och pekar på min kissburk, nu skäms jag fan, haha :)

det är ju inte på något sätt kört för din del och vad jag läst och sett ser det ju riktigt lovande ut för dig! {#emotions_dlg.flower} 
    XD
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-17 09:28:15 följande:
    fick efter dessa test höra att jag säkert är skengravid så jag "tror" inte på testen  =) 

jag tycker du ska lita på testen, testa igen Solig
  • alexander2011
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-17 10:01:07 följande:
    Ja men alltså...
    Jag var väl så inställt på ett negativt att min hjärna såg vad jag var förberedd på att se. Kanske. 
    haha Solig nu får karl din överväga ev o stanna hemma
  • alexander2011

sähär ser mina äl tester ut igår förm, em och kväll o den ensamna morgonens...stegring?
  • alexander2011
    Momtobee skrev 2012-02-17 10:24:54 följande:
    Alexander: dom bedövade, spolade rent, nu 10 dagar antibiotika och den 7 mars op!
    misstänkt det så har dom fått göra för mig flera ggr men det känns bättre nu eller? värken släppte lite eller?
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-17 10:27:13 följande:
    japp stegring =) vilken dag är du nu på?

läste om en tjej som fick äl på dag 21 ,hon brukade ha dag 14  

dag 18 idag men jävligt seg stegring denna månaden. brukar få stegring 2 dagar innan men nu en vecka drygt
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-17 13:17:52 följande:
    ja men det är ju ändå bra att du får stegring 

jo...mer flytningar idag så tack o lov verkar det som jag har äl iaf..apiforcens fel detta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester