• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Radioactiive skrev 2012-02-14 12:21:09 följande:
    Men jag blööööder ju blir tokig, vet man kan ha "mens" fast man e gravid. men fattar ingenting ändå haha :)
    så detta är typ inte min riktiga mens jag har nu då? och de är nog nte mf heller då eller?

ojojoj ja stuttsar nästanSolig
    vad jag har förstått så är en genombrottsblödning inte ovanligt vid den tiden då en skulle haft mensen nr en r gravid så jag tror i ditt fal så är det nog så. är "mensen" sparsam eller riklig?
  • alexander2011
    Sockerkringlan skrev 2012-02-14 12:29:31 följande:
    Klart det är bättre imorgon, men frågan är: kan du hålla dig tills dess?
  • alexander2011
    Momtobee skrev 2012-02-14 15:25:26 följande:
    Nån som har tips mot småillamående???
    köp prostafen tror jag det hette som jag fick när jag mådde illa när jag va gravid
  • alexander2011

kan jag ha äl nu kanske. tog ett tets imorses men då var den inte riktigt positiv men nu har jag fruktansvärt ont i svanken!!!! och stickningar i underlivet o flytningar..när ska jag ta ett äl test till?nu eller senare?

• alexander2011

blir så frusterard. verkar som äl kommer senare denna månaden. dag 16 o inget positivt äl test.
    de visar starkare på morgonen o svagare på kvällen :S 

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-15 10:58:31 följande:
    testar du däremellan ?? för jag fick stegring fm,pos em,neg kväll

jag har testat morgon o kväll typ 10 och 20-21 på kvällen.
    det var nån dag som jag inte hade testat men du ahr sett hur min atester har sett ut..de är fortfarande så men inte positiva :S vet inte om vi har missat eller om den inte har kommit än..känner ingeting nu men har känt av äl innan tror jag. har haft typ äl flytningar för några dagar sedan så jag vet inte vad jag ska tro. är frustrerad bara. måste vara apiforcens fel 
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-15 11:50:48 följande:
    jag testade 10,neg 15 pos 20 neg 

ok :S kanske har kortare äl o missat den för apiforcen..satan..aja får ligga på ialla fall ifall den skulle visa positivt framöver...skit skummt verkligen
  • alexander2011

ok tog ett gravtest o äl test idag..såhär har mina äl tester sett ut när de är som starkast i flera dagar men får inte positivt
  • alexander2011

sweasmamma: jag hoppasoxå verkligen att du är gravid för dina tester ser inte ut att vara några spöksträck och du har en hel del symptom som skulle kunna tyda på att du faktiskt är gravid. kommer du testa mer imorgon eller kommer du avvakta?

• alexander2011
    Krambjörn skrev 2012-02-15 20:07:22 följande:
    När efter ÄL kan man börja testa sig med G-tester???

Nu lär det iaf dröja ett tag då jag har ÄL nu men tiden melan ÄL och BIM för mig är alltid 10 dagar 

bara 10 :) ja du svår fråga. jag har alltid 14 dagar o jag testar efter 7 dagar dvs äl+7. du kan nog nästan köra på det med tror jag
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester