• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissÖland skrev 2012-02-21 08:41:30 följande:
    Först svagt + igår, idag -. Ok det kan va tidigt än. Vet inte! Skulle ju haft mens idag om jag haft spiral, men cykeln blir längre när jag har den ur. Men varför + igår å - idag?

har du bilder på testerna? lättare att bedömma då :S vore knepigt om det visade + igår o inget idag. testa imorgon eller ikväll igen
  • alexander2011

jaaa swe skulle du testa idag eller?

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-02-21 08:46:37 följande:
    Men Alexander 2011:
    Det viktiga är ju egentligen före ÄL testet får utslag och samma dag. Så deppa inte för att han inte ville igår... Bättre att inte stressa fram det

jag vet :S men det är lättare sagt än gjort. asså en har nästan detta i tankarna hela tiden. blir det inget nu så kommer ev jag iaf ta en paus ifrån tankarna om jag klarar av det men samtidigt är man så nyfiken på hur det går för alla andra o hoppas på andra ska plusa så man glädjs lite åt det.
  • alexander2011
    Hallonbilar skrev 2012-02-21 09:00:59 följande:
    bm var jättesöt, hon återkommer senast 10 30 och skulle ordna tid på kk åt mig :) tack för allt stöd tjejer <3
    vilken lättnad :) tur du hade som fick en sån snäll bm :) lycka till
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-21 09:03:30 följande:
    OBS!!DETTA ÄR DEN GAMLA BILDEN !!! inte testat efter men RETAR mig ATT DET KAN VISA SÅÅ TYDLIGA SPÖK Rynkar på näsan

haha därfö måste du test igen. vore konstigt om det inte var positivt!!
  • alexander2011

Krambjörn skrev 2012-02-21 09:16:56 följande:
    Hur ofta visar testlagrets tester spökstreck?!? Någon som vet?

vet inte men såhär såg mina spök ut i dec

• alexander2011

hur länge kan man känna av äl efter positivt utslag? hade positivt för 2 dagar sedan men värker fortfrande

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-02-21 22:22:26 följande:
    Vet inte om mitt förra inlägg kom in?
    Tackade för era ord tjejer!!! ;)

Köpt digitalt som jag ska testa på tor elle fre! Imorgon blir det nog cb plus igen!
    lycka till :) väntar spänt på dina testbilder imorgon
  • alexander2011

tänkte höra om nån vet hur länge man kan ha ont av äl. hade äl för 2-3 dagar sedan o känner fortfarande av äl värk. känner ni oxå så i flera dagar efteråt?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester