• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tikka1986 skrev 2012-02-15 17:55:01 följande:
    usch idag mår jag riktigt illa,öm/kli i bröstvårtorna o tokkissar.. och ingen mens i sikte :) o snart e det måndag = testdag igen (om testen har kommit då iof) Glad 

ska hålla tummarna för dig :)
  • alexander2011
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-16 09:58:38 följande:
    WOW, vad hände här inne egentligen?
    Är det så här det går när hormonstinna kvinnor samlas och ska diskutera saker? ;-D 

hahaha tycker iofs att en del diskussioner är helt onödiga, jösses

nä vart tog den peppande glada andan vägen 
  • alexander2011
    Virkad skrev 2012-02-16 10:19:27 följande:
    Bim borde vara idag typ. Men känns inte så positivt iom att jag fick plus i lördags redan, o dom fortfarande är svaga. Usch, ska ta ett cb nu med o kolla..

uppdatera sen :) oroa dig inte. för en del tar det längre tid o få ett starkt plus. du har fått ett plus ialla fall :) glädj dig åt det, grattis
  • alexander2011
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-16 10:37:53 följande:
    Jag frågar igen
    Om ett ÄL test är starkt, om än inte lika starkt som kontrollstrecket. Kan man anta att det är en stegring och att ÄL är på G?
    Eller kan det visa så även om man inte har ÄL?

undrar samma asså jag har haft nästan positivt i flera dagar eller missat den..ska lägga in en bild på hur mitt test såg ut i morses
  • alexander2011

slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-16 11:03:44 följande:
    Nästan positivt hade jag en hel månad i höstas *S* man kan ha det.. men HELT positivt blir det bara om du har ägglossning..sen finns det vissa som aldrig får fullt positivt, det beror troligtvis på att man missar när urinen skvätter ut full dos av LH snarare än att man aldrig når upp i full topp.

Testa flera gånger om dagen är mitt tips, efter att ha hållt er i minst 4 timmar mellan gångerna och inte druckit överdrivet mycket (men drick så klart "som vanligt")

Jag testar 3 ggr/dag nu när jag är så nära ÄL för säkerhets skull, testar man enbart med digitala så funkar ju inte det, men å andra sidan är dem inget att analysera, där ser man ju solklart om det är ÄL eller inte

jag har fått positivt anars men denna månaden sen jag började med apiforcen har min äl varit jtteknepig. tror jag har äl flytningar nu men känner inte av äl. hade ont i går kväll några timmar men inget idag.
    ska testa igen framåt eftermiddagen oxå.
    vilka tider ska man ta äl testerna..mellan 10-20 va??

såhär såg mitt test ut idag. hann inte ta inom tiden utan glömde det..såhär såg den ut när den torkade

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-16 13:21:56 följande:
    pratat med dr nu ,som skickade mig till kk,väntar på att dom ska ringa nu då jag har feber också !! får väl se om det är nåt fel på mig !! hoppas jag slipper åka in bara ,det har jag varken tid eller lust med=(
    ajaj, hoppas allt går bra, styrkekram
  • alexander2011

testtokig :) tycker inte alls det ser ut som ett spöksträck. det är ju brett :) ska du testa imorgon med?

• alexander2011

nu skiter jag i äl stickorna. ena stunden är de starkare ena svagare..vet inte om jag har missat eller om den alls kommer denna månaden

• alexander2011

EQ85 skrev 2012-02-16 20:28:33 följande:
    mina är alltid starkare vid 10 tiden på dagen och svagare mot kvällen. vet ej varför

samma här. såhär såg mitt test ut imorses, har ingen bild på kvällens men den var betydligt svagare

• alexander2011
    wassan skrev 2012-02-16 20:29:32 följande:
    MEN JAG TYCKER INTE OM STICKOR FÖR VISSA GÅNGER ÄR DE SVAGA SEN STARKA ASSÅ DE ÄR SÅ JOBBIGT VARFÖR INTE TA DIGITALA STICKOR??

funderar på att göra det sen när jag har förbrukat mina äl stickor. har en hel del av dom så det är bara dumt att inte göra slut på dom först..det har inte varit så svårtydligt innan som det är nu, fattar inte
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester