• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2012-02-23 22:23:57 följande:
    hmm får ja fråga er en sak tjejer... 
    om min bästa kompis blev kompis me mitt ex när vi va tillsammans... o fortsätter me de (har ja inget emot)
    han har verkligen förstört hela mitt liv.. o ja vill inte ha nått me han att göra.. de vet min bästa kompis..

tycker ni att de e okej att hon berättar saker om mig för han? pratar bakom min rygg? 
    nej det tycker inte jag. om du känner att du inte vill ha med honom o göra så tycker jag att du ska berätta det för din kompis o hoppas att hon respekterar att inte berätta något för  ditt x om ditt privatliv eftersom det är ett avslutat kapitel. varför behöver han veta saker om dig? hade det varit min vänn hade jag sagt till.
  • alexander2011

tycker nog sj att din vännina överreagerade lite. sätt er ner o förklara för henne din situation med ditt x och att hon får resperktera att du inte vill att ditt x ska vet saker om dig.
    tråkigt om ni ska behöva bli ovänner för det :S 

• alexander2011
    Gummsan skrev 2012-02-23 22:38:20 följande:
    Denna tråden har blivit så mycket mer än det. Vi är vänner här inne som lyssnar.
  • alexander2011
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-23 22:03:54 följande:
    Hej tjejer,

Hoppas ni har det bra ikväll, själv sitter jag i soffan med förkylning som blir värre, blä.

Grattis Maramina, tydligt + det där.

Mini - du vet vad jag sagt :) 

usch det är mycket förskyldningarn o annats som går runt nu :( krya på dig {#emotions_dlg.flower}
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-02-23 23:04:19 följande:
    tack för svar tjejer...
    grejen e att hon vet va han gjort o vet ja int ens vill höra talas om han...

han stal varenda krona ja hade.
    fixade mig skulder,.
    gjorde mig på smällen o tvinga mig t senabort i v 16...  o stack o lämna mig ensam medan ja va inlagd på sjukhus..  

hon vet allt .. hon vet att han fick mig att må värre än helvete...
    ...o ändå sitter hon o snackar me honom om mig på msn.. :/
    ja bor numera 70 mil bort såå kan int sätta mig ner o prata me henne... annars hade ja gjort de knasten..

sicken gris då förstår jag verkligen att du är förbannad på honom Rynkar på näsan 
    tycker hon har gjort fel som pratar om dig till honom. lämna inte ut för mycket info till din vännina om du inte kan lita på henne eller knipsa helt :S prata med henne riktigt igenom om detta. ring ist för att prata via msn
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-02-23 23:17:54 följande:
    hmm ja försökte ringa men hennes mobil e avstängd såå däraav vart de fb chatten... 
    .. ja vet inte vad hon sagt,.. har liksom delat de mesta me henne.. :/
    ja vet inte riktigt vart ja ska ta vägen.. har gett henne massa chanser.. inte första gången som hon gör sånt riktiga vänner int gör.. :/ sen vet ja att ja e riktigt jobbig att känna... att ja e en komplicerad person o de e int många som orkar me mig i längden o då känns de ännu jobbigare att avfärda de vänner man har .. 

jag har en psykisk sjukdom som heter Borderline / emotionell personlighetsstörning... såå jag är ganska komplicerad.. o relationsproblem e dom värsta.....  :/

känner några sj som har borderline så jag vet lite hur det kan vara.
    vet inte vilka råd jag mer kan ge dig. fundera på om det verkligen är värt att fortsätta vara vänn med henne eller inte. dvs för och nackdelar. manmåste kunna lita på varnadra som vänner 
  • alexander2011

angie91 skrev 2012-02-23 23:29:47 följande:
    tillit e de viktigaste i både vänskap o kärlek! 

ja har gett henne många chanser... så ja vet int heller...

skit i henne nu... hur går de me ditt testande alexander ?? hur ser dagens ut när de torkat? 
    såg en linje men inte rosa färgad denna gången så det måste varit spöksträck. är ju konstigt om testerna skulle visa nått eftersom jag är enbart på äl+4 idag tror jag, är på dag 24 men såhär såg mitt äl test ut dag 20 o det måste väl varit positivt eller? annars har jag haft äl tidigare. missade att ta tester några dagar i flytten

tänkte på det mittersta testet. det är inte lika brett men lika starkt längst ut i kanten. har inte fått såhär innan
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-02-23 23:51:49 följande:
    oj juste .. ^^ 
    hmmm ja e verkligen SÄMST på Ältest.,., dom ska va lika starka... såå bredden borde väl inte spela roll??
    du kanske e den som plussar tidigadt i hela världen? :) 

haha m det vorde så väl, nä plusat har jag verkligen inte gjort. inte på gravtest denna månaden iaf. har fått några knepiga men inte positivt nu, märkligt bara.
    jag är inte superbra heller på att tyda äl test men tar den mittersta som postivt. 
  • alexander2011

eller vad tror ni tjejer. hade jag äl för 4 dagar sedan. tänkte på dne mittersta testet ovan?
    finns det några andra som använder sig av testlagrets äl tester o kan detta. måste vara andra. ahr för mig jag har sett flera rosa äl tester i tråden 

• alexander2011
    lillabambi skrev 2012-02-24 00:01:59 följande:
    vad e du på för dag nu?

nu (eftersom tiden är över 00.00) dag 25. jag prövade och äta apiforce denna månaden o vet inte om min äl blev rubbad så jag fick äl dag 20 ist för dag 14 eller om jag hade äl tidigare? missade att ta test tror jag runt dag 11-13eftersom vi flytatde runt de dagarna o äl testerna låg nerpackade :S
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester