• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-20 18:36:32 följande:
    Alex: jag tycker testen ser ut som du fått äl, starkast igår va?

Hoppas du har rätt om att jag e gravid men jag tvivlar!! :/

Hallon: massa kramar till dig!!

Swea: kommit mer blod?

ja igår nått o svagare nu men det jag undrar är om det är positivt fastän sträcket inte var lika bred???
  • alexander2011
    Hallonbilar skrev 2012-02-20 18:39:35 följande:
    förlåt om jga tjatar men har ngn blött som en stucken gris, ingla klumpar, rent blod ingen smärta och ändå varit gravid?

tack kiara för sitt svar ska ringa bm i morgon

jag har
  • alexander2011
    1980 skrev 2012-02-20 20:20:32 följande:
    Hej, jag undrar om någon vill titta på min test?Glad Vad tror ni?  Jag är på Bim -2 idag.

GRATTIS ser på båda även om de är svaga :)
  • alexander2011

en konstig fråga kanske men hur lång tid tar det för spermierna o nå ägget?

• alexander2011

sassa Solig tror ine det e spök, ser allt o det ser brett ut

• alexander2011

dikta :) grattis ja det ser absolut ut som om du är gravid Solig

• alexander2011

knasen: j sa ju det att jag trodde du var preggo. säger grattis

• alexander2011

hallonbitar: jag vet faktiskt inte. fråga bm o berätta om din oro. rdu orolig så bode de ibte neka

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-02-21 08:28:26 följande:
    Hallon: jag ringer alltid kk direkt! Men jag har också haft mkt kontakt med dem. Vet inte om man måste gå via bm först, jag hade ringt kk och legat på ordentligt!

Alex: haha! Men testlagrets visar knappt, om ens ngt!! :(

Adnil: testade du med cb? Tack förresten!! :)
    det vore ju konstigt att cb visar nått om det inte är nått. du har fåttt flera antydningar till sträck nu så det borde vara nått. kan du inte testa sen ikväll igen är sjukt nyfiken
  • alexander2011

är lite depp idag :( iofs så hade vi sex då äl testet visade positivt men inget mys igår :( är så rädd att det inte tar sig denna gången heller.
    sambon o jag låg o pratade om allt mellan himmel o jord igår natt i timmar ist o hade mysigt men jag fick inte det jag ville ha hur mycket jag än försökte :( är jag äl+1 idag då eftersom testet inte var positivt igår? 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester