• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Radioactiive skrev 2012-02-22 00:24:51 följande:
    Ni tjejer som fått missfall har ni haft känningar i magen efteråt då? Typ som lite lätt mensvärk?

har du testat mer eller har jag missat? såg ju ut som att d hade fått ett svagt sträck/rosa på ett testlagrets test om jag minns rätt??
  • alexander2011
    Meeee skrev 2012-02-22 09:06:45 följande:
    E de någon här som har barn sen innan?
    Jag har 2 tjejer här hemma. En född nov 06 och en född maj 11

Kör ni med ältester?
    jag gör, testlagrets
  • alexander2011

asså frågar igen.idag är det 3 dagar sen äl. hur länge kan man känna av äl? har fortfarande ont, vanligt att man känner av det så länge? kanske är tabletterna som gör det??

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-22 17:52:53 följande:
    ingen aning , jag brukar inte känna av äl......
    ok, jag känner av min ganska tydligt sen förlossningen men minns inte att jag brukar ha ont så här länge. därför undrar jag om det kan vara apiforcen som har gjort såhär? eller om man kan känna av mensen så tidigt i förväg?
  • alexander2011
    LinaLoj skrev 2012-02-22 17:56:41 följande:
    Jag känner ofta av ÄL ända fram till mensen.

ok då är det nog kanske så denna gången :)
  • alexander2011
    LinaLoj skrev 2012-02-22 18:20:21 följande:
    men hon har ju tyvärr en ganska bra poäng där. :(

swea: håller med ovanstående.åk in!!
  • alexander2011

åhh vad trött jag blir på mig själv. är idag på dag 23 men hade äl för 3 dagar sen. har en cykel på 30 dagar annars. testade för skojs skull idag eftersom jag ahr en del tester hemma..första blev helt utsmetat,jätknepig. tog ett test till o så ser man en svag svag linje men ev bredvid där den andra ska vara.

har ni andra haft problem med testlagrets tester denna månaden? 

• alexander2011

nån som vill trixa?? fråga mig inte vad som har hänt med översta testet.har aldig hänt förut
  • alexander2011
    c89 skrev 2012-02-22 20:37:27 följande:
    För mycket urin troligen, men jag ser något på det testet! Är det rosa eller grått? Ser ju rosa ut! :D
    vilket av dom? den ensamna? den sista bilden är rosa men det måste vara pga för mycket urin kanske?
  • alexander2011

här är två bilder på det nyaste testet, inom tiden ser ni nått?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester